perjantai 10. elokuuta 2012

Nautitaan viimeisestä arkivapaasta

J lähti aamulla ennen seiskaa töihin ja huikkas makkarin ovelta "nauti nyt sun viimesestä arkivapaastas pitkään aikaan". Tosiaan, en ookkaan ajatellu että mulla ei seuraavaan kymmeneen kuukauteen ookkaan arkivapaita. Mutta se ei haittaa, tästä lähtien mulla on AINA viikonloput vapaat, eikä tarvitse anoa jouluaattoa vapaaksi ja jännittää kuinka sen suhteen käy. Vuorotyössä on kyllä puolensa, mutta kyllä mä silti pidän mieluummin ne vapaat viikonloppuna, samaan aikaan kun J:lläkin on. Viime kesänä meillä saattoi mennä jopa viikko niin ettei käyty kun nukkumassa samassa sängyssä, vuorot meni niin ristiin. Mä oon sitäpaitsi niin henkeen ja vereen jouluihminen, että alkaan jo syyskuussa vaahtoamaan joulusta ja odottaan sitä niinku pikkulapset. Mulle on tärkeetä saada olla joulu kotona, ja rauhottua yhdessä rakkaiden kanssa. 
Juhannukset, uudet vuodet sunmuut on aivan yks hailee. Ne voin olla töissä, mutta joulua en. 
Mun piti J:ltä ihan varmistaa että eikö mun tosiaankaan tarvii anoa jouluaattoa vapaaksi?! :D
Tervetuloa Normaali arki!
 

Tänään heräsin aikasin ja nautin viimesestä arkivapaasta. Kävin hakemassa uudet tyynyt olkkariin, ja samalla hain siskon pojan V:n hoidosta. Päivän kohokohta oli kun täti haki hoidosta, sitä oli odotettu kun kuuta nousevaa. Ajattelin että leivoittais yhdessä vähän välipalaa, ja V sais tarjota äitillensä leipomuksiaan myöhemmin. V päätti että tehdään suklaamuffinseja. Mulla oli varsin reipas ja ihana kauppa-apulainen, mun ei tarvinnu ku viisoa mitä hyllystä pitää nostaa koriin :D Poika oli todella tärkeenä kun sai olla avuksi, ja muffinsit teki kokonaan ite, mä ainoastaan annostelin ne vuokiin ja nostin uuniin.



1 kommentti:

  1. Mulle on kans joulu semmonen et aattoillan haluan viettää perheen kanssa. Onneksi tähän asti oon saanu vuorotoiveen läpi, mut mitenhän tänä vuonna sit käy.. Muut vuoden juhlapyhät menee kyl töissä, niillä ei niin väliä.

    VastaaPoista