tiistai 30. lokakuuta 2012

Mulla on elämä, pää tyhjä ja onnenkyyneleet silmissä!

Mä en edes tiedä, mitä ja miten kirjottaisin..Monelle asia voi tuntua varsin pieneltä, mutta mulle se on hyvin suuri! Meidän opinnäytetyö on valmis! Mä en voi uskoa tätä. Monta kuukautta on saannu stressata sen kanssa, viettää huonosti nukuttuja öitä, ja käydä välillä epätoivon partaalla. Mutta nyt se on valmis, ja ollaan työparin kanssa niin tyytyväisiä siihen. Vaisusti kysyin meidän opparin ohjaajalta, että valmistutaanko me jouluksi! "Jos se opinnäytetyöstä on vaan kiinni niin KYLLÄ". 
Mä en koskaan unohda noita sanoja, se helpotus ja onni mikä valtas koko kropan oli ihan mieletön!  Kolme ja puoli vuotta on raadettu valmistumisen ja sosionomin papereiden eteen. Välillä oon vetäny itteni niin piippuun työ- ja kouluyhdistelmällä, mutta on se ollu sen arvosta! 
Tammikuussa mun työsopparista saa poistaa sen -5%-merkinnän, sillä kohta mä olen ihan oikea LTO, sosionomi.
Nyt mä saan elämäni takasin, voin tehdä iltasin mitä HALUAN, en sitä mitä on PAKKO. Voin alkaa olemaan taas vaimo omalle miehelleni, enkä Wordille ja Opparille. Voin siivota, ja vaikka vaan löhötä sohvalla.
Oppari-keskustelun jälkeen hain Janin tontilla, ja selitin sille innoissani asiasta, kunnes huomasin tontille ilmestyneen valtavan montun. Talon pohjat oli kaivettu, ja voi että sitä tunnetta kun näki nyt selkeesti mihin meidän oma koti on tulossa.
Ällöimelä postaus, mutta olo on tällä hetkellä melko stressitön ja onnellinen. Nyt aion nauttia ison kipollisen jäätelöä, kattoa Salkkarit ja mennä petiin lukemaan kirjaa!
Niin ja vetää Buranan. Stressin laukeaminen aiheutti mojovan päänsäryn..


4 kommenttia:

  1. Täällä yksi sosionomi, joka niin odottaa kuulevansa tuon saman, että oppari on valmis. Vielä viimeiset rutistuksen ja sitten. Mutta ehkä siksi rupesi kiinnostamaan mistä teitte teidän opinnäytetyön?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Milloin sä valmistut, onko pitkä vielä opparin deadlineen? Missä vaiheessa sun oma on?
      Me tehtiin meidän oppari varhaiskasvatuksen kentälle, koska halutaan kumpikin se LTO:n pätevyys. "Varhaiskasvattajien kokemuksia pienryhmätoiminnasta"

      Poista
  2. Oppari on nyt vielä luettavana toisella ohjaajalla, mutta sitten kun saan kommentit, niin korjailen ne ja sitten se olis valmis :) niin huippua! opparin esitys on 19.1 eli sillä viikolla olis sitten palautus :) Valmistun joulukuussa 20.12. Mä oon niin haaveillu jo siitä, ettei tarvi tehdä enää koulu juttuja vaan voi keskittyä elämään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on opparin esitys jo parin viikon päästä, kääk!
      Tsemppiä loppurutistukseen, maali häämöttää jo! :)

      Poista