sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Sisustushömppää

Käytiin J:n kanssa perjantaina Kivihaan Citymarketissa, ja piipahdettiin samalla reissulla Tiimarissa, jossa hypistelin aivan ihania valkoisia minikokoisia pajusydämiä, kunnes mun vierestä alkas kuulumaan huokailua ja vi**uilua sydämistä, "voi miten ihania pieniä hellusia sydämiä", "mihin sä kuvittelin noiki laittavas" jnejne..Päätin kuitata tuon pään aukomisen vaan pyytämällä aviomiestäni olemaan vähemmän juntti. Kuulemma jos J sisustaisi kotiaan, ei hänelle tulis mieleenkään ostaa pieniä pajusydämiä. No jep, en mä olis kuvitellukaan. Jos J sisustais, niin kämppä olis täynnä vaaleansinisiä perintöpitsiverhoja, ruusukuvioisia (rumia) sängynpeittoja ja rumia räsymattoja. Luojan kiitos J ei oo kiinnostnut sisustamisesta!!
Kotiutin kuitenkin noi suurta keskustelua aiheuttaneet sydämet. Alunperin ajattelin ripustaa niitä keittiön (joulu)verhoihin, mutta tänään kuitenkin laitoin ne lasisiin kynttilänjalkoihin. Nähtäväksi jää pitääkö hakea lisää sydämiä, vai otanko ne pois kynttilänjaloista.


Tänään halusin päästä käymään Minimanissa, pyörin siinä sisustuspuolella kun taas kuulin mun takaa jotain ihme huokailuja ja kenkien laahustamista. MiniManista otiin kotiin valkoisen lyhdyn, jonka nappaamisen jälkeen kuvittelin kuulevani hyttysten ininää tähän aikaan vuodesta...?! "Taas uusia lyhtyjä, MIKSI". Tästä lähtien hoidan ostokseni yksin, omassa rauhassa ilman että joku koko ajan kyseenalaistaa mun ostoksia. Hirveen rasittavaa kun toinen ei ymmärrä, olis vaan tyytyväinen siihen että mua kiinnostaa miltä meidän koti näyttää!
"Eks sä tosiaankaan tullu hakemaan täältä mitään muuta, vaikka niinku ruokaa"?

Ehkä toi lyhty helpottaa mun pahimpaan joulukoristesyyhyyn!
Mä saan tehdä jatkuvasti töitä itseni kanssa, ja hillitä itteeni etten vaan kaivaisi jo joulukoristeita esille. Mä olin viime vuonna tosi...siis TOSI ajoissa joulun suhteen (en kuitenkaan vielä lokakuussa), mutta tänä vuonna tuntuu että teen asian suhteen jonkunlaisen ennätyksen. Joka päivä mä ajattelen joulua, tai edes jotain siihen liittyvää...kinkun paistamista, sinapin tekemistä, piparien leipomista, astioiden vaihtamista "jouluastioihin" tai vaikka vaan niitä... JOULUKORISTEITA!!!

4 kommenttia:

  1. Voi, tiedän tuskasi! Täällä on samoja tuskailuja havaittavissa aika usein :D Itse haluan maalata olohuoneen pöytämme valkoiseksi, mutta tästä tuleekin jos jonkinmoista naureskelua ja huokailua. Ei auta ostaa samantien uusi pöytä ;)

    VastaaPoista
  2. ..ja nuo ostoksethan oli ihan nappisuoritus, ihania nuo sydämet! :)

    VastaaPoista
  3. Nää tuskaisat huokailut on niiiiiin tuttua meilläkin. Miehet ei vaan ymmärrä sitä, että jos naista hoputtaa kaupassa näiden sisustushömpötysten kanssa, niin niitä heräteostoksia tulee kahta kauheemmin. Jos minä löydän jotain kivaa, enkä oikeen tiedä mihin tai miksi sen ostaisin ja sitä sit tuumaan ja pyörittelen kaupassa ja J alkaa vielä siinä aukomaan päätä, niin totta tosissaan aion sen ostaa ja mietin sit kotona teenkö sillä jotain :D

    VastaaPoista
  4. Miten ihanaa kuulla etten oo ainut, joka kärsii miehen pään aukomisesta ja huokailuista! ;D
    Mä en ymmärrä miks pitäis heti olla jollekkin uudelle sisustusihanuudelle paikka mietittynä, kyllähän sen ehtii myöhemminkin miettimään, pääasia että löytyy jotain kivaa ;)

    VastaaPoista