tiistai 4. joulukuuta 2012

Joulun tunnelmissa

Mun oli tarkotus ruveta lukemaan, mutta päätinkin laittaa Jarkko Aholan levyn pyörimään ja nauttia jouluisesta tunnelmasta.
Onko lukijoista joku tutustunut kyseiseen levyyn?
Mulla nousi sieltä heti muutama suosikki. Ave Maria, Sylvian joululaulu (joka menee kyllä niin luihin ja ytimiin, pakko sulkea silmät kun sitä kuuntelee),
Adagio (niin koskettava, jokseenkin surullinen) 
sekä Mielenrauhaa, jossa on kyllä niin täydelliset sanat. 
Alla teille pieni ote Mielenrauhan sanoista:
Kahta vain joululahjaa 
Kahta vain mä toivoisin
Vain pientä hetken hengähdystä
ja mielenrauhaa tietenkin
Mä toivon vain, vain joulun taikaa
et sydän ois 
ees hetken aikaa huoleton
ja joulu tois 
tuon hetken toivon
Jos myötä tuon yötuulen lauhan
Joulu tois taas mielenrauhan rahtusen 
maailmaan sekavaan
Mielestäni ei vois enää osuvampia sanoja olla! Jarkon levy on mun ehdoton suosikki, niinkun varmaan monen muunkin, koska sitä sai metsästää monesta kauppaa, kun oli lähestulkoon kaikkialta loppu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti