sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Malttamaton

Mä oon nähny parina yönä unta meidän tulevasta talosta. Ensimmäisessä unessa se oli kokonaan valmis, mutta se oli rakennettu jollekkin hemmetin kaava-alueelle ja pihan oli ihan superpieni. Terssi ei voitu rakentaa, ja olin aivan hermona kun en voi ottaa rauhassa aurinkoa pihalla, kun heti on naapurin talos vastassa. Toisessa unessa talo oli ulkoapäin valmis, ja sekin oli KAAVA-ALUEELLA?! Miksi ihmeeessä mä näen unia joistain pienistä kaava-alueilla sijaitsevista tonteista, joissa ei oo minkäänlaista omaa rauhaa, oh my god!! Ihana herätä siihen todellisuuteen, että meidän oma tontti on edelleen olemassa :D



 
Nyt alkaa puskea semmostakin malttamattomuutta päälle että oksat pois! Tähän asti kaikki on tuntunu niin kovin kaukaiselta..Kaukaista se on vieläkin mutta nyt kaikki on jo niin konkreettista. Mä haluaisin jos päästä sisutamaan uutta, ikiomaa taloa. Voin melkein jo haistaa sen "uutuuden tuoksun" mun nenässä!
Me ollaan päätetty ostaa uus ruokaryhmä sitten kun muutetaan. Ollaan katottu sopiva vaihtoehtokin jo valmiiksi.

Meille tulee Sotkan Cava-ruokailuryhmä, joko mustilla tai valkoisilla tuoleilla. Apua miten mä osaan koskaan päättää kumpi väri? Ehkä kuitenkin mustat, koska keittiö tulee olemaan mustavalkoinen ja mä en oikeesti varmaan uskaltais antaa kenenkän istua meidän uusilla, hienoilla valkosilla nahkatuoleilla :D 

Ollaan mietitty myös lattiaa. Älvarilla kuuluu peruspakettiin nelä (vai viis) eriväristä lamintaattia, ja niissä on yksi josta tykätään tosi kovaa. Ollaan mietitty että laitetaan se kaikkialle muualle kämppää, paitsi meidän makkariin ja toiseen makkariin (vierashuone, työhuone, leffahuone mitä nyt ikinä päätetäänkin siitä tehdä).
Noihin kahteen makkariin ollaan mietitty Paradorin tekstilaminaattia.
  Tässä laminaatissa on jotain hyvin viehättävää. Koko kämppään en tätä kuitenkaan laittaisi, sillä on sen verran erikoinen että voisin kyllästyä melko helposti. Isossa tilassa vois näyttää melko rauhattomalta!

Kylppärin seinä- ja lattiamateriaalit ollaan jo päätetty, sekä keittiön kaapit ja tasot ;)
Voiskohan se talo tulla jo että pääsis kunnolla hommiin?? 


4 kommenttia:

  1. Voi miten ihanaa! Mulla tulis kyllä kanssa niin valinnan vaikeus, että mitä sitä haluis laittaa, mustan ja valkosen välillä varsinkin. Mielenkiinnolla odotellessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että oon muutamaan otteeseen hermoromahduksen partaalla ;)

      Poista
  2. En suosittele tuota Cava ruokailuryhmää. Yhdellä tutulla on tuo ja heille tullut takuusta jo kolmas uusi.
    Tosta pöydästä halkeilee se kiilto irti, tuolien nahka on huonosti kiinni ja alkaa keikkua nopeesti yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaaa, okei. Kiitos vinkistä! Täytyypä alkaa kattelemaan muitakin vaihtoehtoja.

      Poista