sunnuntai 30. joulukuuta 2012

X-mas blues!

Mä oon istunu jo kauan aikaa sormet näppäimillä ja tuijottanu tyhjää ruutua. Nyt taas kun ei oo muutamaan päivään kirjttanu,  niin ei tiedä mistä lähtis kirjottamaan..

Kerättiin porukalla äidille joululahjarahaa, ja mä lupasin viedä äitin ostoksille. Voinko mä naisena sanoa että mä vihaan alennusmyyntejä, ilman että mut kivitetään? Sanonpa nyt kumminkin, MÄ VIHAAN ALENNUSMYYNTEJÄ, en oo koskaan tykänny niistä, mutta niin vaan lähdin äitin kans kaupungille. Kaupunkireissu alkoikin jo niin lupaavasti. Aamusta suihkin kiireellä ostamaani uutta kuivasampoota päähäni, ja sain huomata että se antoi kivan harmaan mummolookin mun tyveen. Yritin ihan hulluna harjailla sitä pois, ja kyllä se harmaus antoi pikkusen periksi, mutta ei kokonaan, niinpä lähdin kaupungille iloisin mielin harmahtavan tyven kanssa. Toinen riemu ratkes parkkipaikalla..Mun auto oli seissy siinä melkein viikon, joten sain arpoa mikä lumen peitossa olevista autoista mun pieni musta paholainen. En tienny olisko itkeny vai nauranu ku putsasin autoa, lunta oli kertyny siihen ihan kiitettävästi. Joku aurakuski oli myös päättäny aurata meidän parkkipaikan sisäänajon umpeen. How smart is that?! Soittelin siinä sitte Janille et uskallanko ajaa läpi vai pitääkö mun alkaa lumitöihin. Sain kaiken maailman ohjeita, mutta lopulta mulla paloi käpy enkä jaksanu enää kuunnella, tokasin vaan puhelimeen että ajan lujaa läpi moi! Ja se kannatti ;) Säästin suuren vaivan, kun käytin tätä mun logiikkaa taas kerran!
Ketutus ei yhtään helpottanu kaupungilla, ihmiset on ihan pössöjä alennusmyynneissä. Mulla tuli hiki, huono olo ja savu korvista! Onneks äiti teki hyviä löytyöjä, ja kyllä mäkin löysin muutaman rentun, osa alesta ja osa normaalihinnalla, tyypillistä!

Aamupäivät on menny kutakuinkin näissä tunnelmissa! Mä kärsin varmaan jostain joulun jälkeisestä masennuksesta. On olemassa kaiken maailman baby- ja bridal bluesit niin miksei vaikka Christmas bluesitki? Joulu jota mä hartaudella ja lapsen innolla odotin on OHI, ja seuraava tulee vasta vuoden päästä. Enää en saa kuunnella joululauluja, joulkoristeet pitää kerätä pois, enkä saa hihkua ja jännittää paketteja enkä muutenkaan hössöttää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti