torstai 28. helmikuuta 2013

Loma+influenssa

Mun mielestä joku mättää tossa yhtälössä pahasti.. 
Mä en enää koskaan leiju tulevilla lomilla. Enkä koskaan enää elvistele että mulle ei nouse kuume. Kappas vaan, tiistaina mittari kipus 39 asteeseen ja olo oli kyllä sen mukanen. Eilen otin puhelun työterveyteen. Oireiden ja parin muun faktan perusteella meinasivat että on melko varmasti influenssa. Lihassäryt on välillä niin kovat että hyvä ku kävelemään pääsee. Ruoka ei maistu sit pätkääkään, mutta vesi ja mehu onneks menee alas. 
Tää loma on menny kyllä täysin päin honkia, sängynpohjalla raatona makoillen. En kyllä ihan tällasta lomaa odottanu..
Kai täs tulee samaan syssyyn joku noroviruskin, kun oon niin elvistelly silläki että muhun ei mitkään mahataudit iske. Joskus vois vaan pitää suunsa kiinni.
Joku ainaki nauttii tästä mun sairastelusta...


2 kommenttia:

  1. Voi kurja :( Sä oot tunnollinen työntekijä ku sairastat lomalla. Pikaista paranemista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Työterveydessäki sanottiin että varsin työnantajaystävällinen tapa sairastaa. Tässä vaiheessa olisin mieluummin itsekäs ja sairastaisin muulloin kun lomalla ;)
      Kiitos, eiköhän tämä tästä <3

      Poista