sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Kiitollinen, siunattu, onnellinen. Matkannut tänne ohi ongelmien

Eilen näin mun pitkäaikaisinta ystävää Sannaa. Käytiin syömässä kiinalaisbuffassa ja kierreltiin kaupoilla.
Ollaan Sannan kanssa oltu ystäviä uhmaikäsistä saakka. Ollaan oltu varsinainen tuholaiskaksikko, ollaan keksityy kaikenlaisia typeriä päähänpistoja. Me ei nähdä turhan usein, mutta ne hetken kun nähdään ovat varsin kullanarvoisia <3 
Myöhemmin päivällä mentiin kyläilemään mun siskon luo. Missä vaiheessa niistä kahdesta pellavapäisestä lapsesta on kasvanu niin isoja? Neiti paiskoo ovia ja sanavarastoon kuuluu vahvasti äkänen "joojoo". Jätkä uhittelee muuten vaan, mutta silti nautti tädin antamasta kahdenkeskeisestä ajasta. Ihanat, rakkaat mussukat!
Eilen illalla Spotify:ssa soi aherasti Cheekin kyyneleet ja nyt niiden sanat alkaa saamaan oikean merkityksen.
Biisin sanat on mun mielestä ihan huikeet.

"Haaveet voi toteutuu, kun kakkuun puhaltaa täysii
15 liekkii sammui, toivoin menestyst ja pitkää ikää
Sain elämän, johon just nyt en kaipaa mitään lisää
"

"Kiitollinen, siunattu, onnellinen
Matkannut tänne ohi ongelmien
Mietin miten mä ansaitsen tän kaiken
Mitä ikinä uskalsin toivoa mä sain sen"

Illalla suunniteltiin pihaa, ja nyt pääsi pari onnenkyyneltä, kun tajus että meille on oikeesti tulossa oma talo, meidän ikioma, ei kenenkään muun, kukaan muu ei oo asunu sielä ennen meitä. Se on meille tehty ja meidän näkönen.
Kumpikin piirsi paperille oman "toivepihansa" ja yllättäen ne oli hyvinkin samanlaiset. Janin suunnitelmasta siirtäisin pari juttua muutamalla metrillä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti