perjantai 5. huhtikuuta 2013

Michael Kors

Heippa ja ihanaa alkavaa aurinkoista (ja lumisateista) viikonloppua kaikille!
Mä oon jonkun aikaa eläny hieman jännittäviä aikoja, ja kun asialle vihdoin tuli positiivinen päätös ajattelin palkita itseni eräällä tavaralla josta oon jo pitkään unelmoinu.



Oon jo pitkän aikaa haaveillu Michael Korsin Hamiltonista ja viimeisten viikkojen aikana oon käyny päivittäin ihailemassa sitä Stockan verkkokaupassa. Viime viikon torstaina mun sydän hypähti pari extrakierrosta, kun kyseinen laukku sattui  olemaan kantistarjouksessa, enää en miettiny hetkeäkään vaan klikkasin sen samantien ostoskoriin. Tänään sain hakea tuon ihanuuden postista ja nyt en saa silmiäni irti siitä.




 

 
 
 Mä oon aina sanonu, että en koskaan laittais "noin paljon rahaa laukkuun", mutta tässä sitä ollaan! Ei oo ainut moinen sammakko joka mun suusta on päässy ;)

2 kommenttia:

  1. Ihana, IHANA, I-H-A-N-A!!! Todella hyvän ostoksen teit :) Voih, nyt mä haluun taas uuden laukun :D Tuo oli kyllä hyvä ostos, kun varmasti kestää vuosia ja arvo säilyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä aivan ihana, olen täysin rakastunut! ;)

      Poista