perjantai 10. toukokuuta 2013

Buzzador paketti

Tänään tuli tesktarilla ilmoitus että Buzzador paketti olis noudettavissa. Suuntasin töiden jälkeen saman tien Ärrälle hakemaan pakettia.
 Ai että mä hihkun! Luin käyttöohjeet samantien läpi enkä malta odottaa että pääsen huomenna testailemaan tuotteita. Mä en oo koskaan aikasemmin koittanu vahaliuskoja, joten hieman kauhunsekaisin tuntein lähden matkaan. Mun on niin vaikee nypätä kyynärtaipeesta labrareissun jälkeisiä laastareita pois, niin miten ihmeessä mä onnistun nyppimään vahaliuskoja? Ans kattoo :D
Varsin innolla odotan tota kasvojen alueen vahaa. Mulla on niin paljon ihan supervaaleita ja ohuita karvoja kulmien alla joita on vaikee, lähes mahdoton nyppiä. Josko vahasta olis apu niihin!


Ai kauhee, kattokaa nyt mitkä pölyt telkkarin jalassa! :D Liia tarkka kamera!!
Nyt ne on pyyhitty pois ;)

2 kommenttia:

  1. Hei kiva, mä pääsin mukaan samaan kamppikseen. Huomenna hakemaan oma paketti, innolla odotan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt alkaa vähä jännittämään. Illalla pitäis testata :D

      Poista