torstai 2. toukokuuta 2013

Didriksons Nora Womens parka

Käytiin eräänä maaliskuun iltana Prismassa hakemassa salaattivärkit. Kalliiksi tuli se salaatti. Käveltiin urheilupuolen ohi, ja iskin silmäni aivan ihanaan Didriksonsin kevätparkaan. 
"Mä vaan koitan tätä". FAIL! 
Ei olis kannattanu koittaa, koska se takkihan oli täydellinen ja se oli pakko saada!




Ihastuin takin väriin ja malliin. Didriksonsin takit on varsin monipuolisia sillä niissä on kiristysnauha vyötäröllä ja helmassa. Takin kaunis harmaan sävy miellytti heti mun silmää. Vähän vaihtelua siihen mustaan kevättakkilinjastoon.Multa on puuttunu tommonen siistimpi kevättakki. Omistan vaan nahkatakkeja ja sitten ihan perus ulkoilutakkeja. 
Tämä Didriksons oli juuri täydellinen mun tarpeisiin.
Ensimmäinen kuva on luokattoman surkea, mutta siinä näkyy ehkä parhaiten takin luonnollinen väri.

4 kommenttia:

  1. Kiva takki :) Ja kiva tosiaan että jotain muuta kuin mustaa, mä eilen vihdoin ja viimein sain kaivettua kevättakit esille; mustaa, mustaa, mustaa... Onneksi pari muutakin löytyi, vielä kun ne joskus löytyisi päälle asti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on vaan niin ajaton ja tyylikäs ;) Tykkäsin tosta väristä, vähä muuta ku sitä mustaa mutta silti hillitty väri ja helppo yhdistää erivärisiin pökiin :)

      Poista
  2. Didriksonin takit on tosiaan ihan parhaita. Just noi kiristysnauhat on ihan best. Mulla on tämmönen hyppyripylly ja vähän notkoselkä niin kaikki takit jää aina pussittamaan selästä mutta noi saa ihanasti kiristettyä vyötäröltä niin ei näytä ihan yli paksulta makkaralta :D

    Toi harmaa on ihana! Mun valkoinen alkaa olla jo vähän mustakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun valkonen sai kans lopputalvesta vähä uusia sävyjä! ;)

      Poista