perjantai 17. toukokuuta 2013

Jotain mitä en olis koskaan kuvitellu..

Oon sanonu tän aikasemminkin, mutta mun ei koskaan pitäis sanoa "mä en ikinä...". Viimeksi se koski kallista merkkilaukkua, tänään jotain aivan muuta. Paljastan asian teille vasta kun homma on hoidettu, koska haluan ensin itse nähdä lopputuloksen. Jos se on aivan kamala, voin jättää asian kertomatta :D
Ihan mieletön ilma ulkona! Aamusin aina herättyäni meen ensimmäisenä kattomaan lämpömittaria, ja tänään se näytti ennen ysiä jo 16.3 astetta! Ei varmaan tarvi kertoa että mulla on sortsit ja bikinien yläosa päällä, ja aamu on menny parvekkeella aurinkoa palvoessa, eihän? 

Mä oon niin supertyytyväinen noihin mun Hilfigerin tennareihin. Ne on tennarit, mutta silti vähän siistimmät kuin jotkut perustennarit. Eilisen kaupunkireissun jälkeen ne vaan aiheutti kipeen hiertymän varpaan päälle. Onneks laastarit on keksitty ;)

3 kommenttia:

  1. varmasti lopputulos on mahtava ;))) terv. kateellinen+kaverit oksennus ja ..... (jep,ei menny ihan putkeen "teille" tulo. söin aamupalan ja juoksin lähimpään vessaan).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä tyytyväinen! :)
      Voi ei!! :( Mistä sä sen nyt sait?

      Poista
    2. jaa a sen kun tietäis :D Olin menossa huomenna töihin, mutta kas kummaa, pienemmällä vesirokko ja Tomi on töissä. Noh eipä tuo haittane. Toivotaan ettei kuume nouse niin voi hyvin keksiä jtn kivaa kotosalla :))

      Poista