tiistai 7. toukokuuta 2013

Mä oon nevahööd susta

Pahoittelut että tulee jo ties monesko lätkäpostaus, mutta jos vihaat lätkää skippaa suosista!
Aiemmassa postauksessa kerroin miten suuri Leijona-fani oon.
 Oon aina odottanu kisoja innolla, ja alkanu laskemaan päiviä öbaut kuukautta ennen h-hetkeä. Joka vuosi, paitsi tänä vuonna. Ja syy siihen täyden palon puuttumiseen on ollu meidän joukkue..Mä en seuraa SM-liigaa, enkä muitakaan liigoja, joten suurin osa meidän joukkueen sälleistä oli mulle täysin nevahöödejä!
Sakari Salminen- Anteeksi vaan mutta kuka hitto sä olet?
Joni Ortio- Tiedän vaan Pekka Rinteen, Kari Lehtosen ja ah, niin ihanan Niklas Bäckströmin. Valitettavasti et oo kukaan niistä?
Antti Raanta- RAANTA?
Veli-Matti Savinainen- Veli..KUKA!?
Atte Engren- Mä oon nevahööd susta
Ilari Melart- Miks mun pääs on vaan Lasse Melart?
Listaa vois jatkaa ja jatkaa, toistaa vaan "kuka sä oot"-lausetta hieman eri muodoissa.
Janne Pesonen- JES! Vihdoin tuttu nimi. "Pesonen painaa sinne. Pesonen lyö loppuniitin,  Janne Pesonen iskee Suomelle maailmanmestaruuden"
Juha-Matti Aaltonen- Hei mä tiiän sutkin! "Sitten tulee Aaltonen,  ja sitten tulee pam ja sitten tulee 3-1 Suomelle".
Niklas Hagman- Jep! Tuttu sälli. Kuumaa kamaa öbaut kymmenen vuotta sitte. Taisin olla jopa vähä rakastunu.
Lasse Kukkonen- Ehehe..Meidän kapteeni..Ainoa oikea Kapteeni on MIKKO!
Ossi Väänänen- Ossin hampaaton hymy vallottaa edelleen, mutta pelitaidoista en olis niin varma.
Petri Kontiola- JES! Hyvä Konna!
Lauri Korpikoski- Wuhuu, vihdoin yks jätkä rapakon takaa. Valitettavasti Korpikoski on ollu ihan kujalla kaks ensimmäistä peliä..Ranska pelissä jo vähä virkeempi kylläkin.
Iloinen yllätys on se, että nämä muutamat nevahööd jätkät on ollu varsin positiivisia yllätyksiä. Savinainen ja Salmela..Nuoria jätkiä, suorastaan pikkupoikia. Mutta mikä itseluottamus ja pelaamisen ilo! KIITOS NÄISTÄ!
Antti Raanta..Eiköhän Raanta ansaitsis ykkösveskarin paikan? Sen verran vakuuttavasti pelas Slovakiaa vastaan. Kova jätkä! KIITOS TÄSTÄKIN!
Leijonista nostaisin esille Kontiolan, Aaltosen, Raannan, Salmisen, Savinaisen, Pesosen ja Lepistön. Ja kyllähän ne Pihlströmin jalat käy, kädet sais käydä vaan yhtä kovaa!
 Valitettava fakta on se, että meidän ykkösketju on ainut joka saa kaukalossa jotain aikaan ja sillähän ei näissä skaboissa tän pidemmälle pötkitä.
Mä itken vieläkin niin verisiä ja katkeria kyyneleitä kun me ei saatu meidän ainoaa oikeaa Kapteenia, Leijonien liideriä, kantavaa voimaa Mikko Koivua näihin kinkereihin mukaan. Mikko on kyllä yks Suomen kiekkohistorian valovoimaisimmista pelaajista. Koko porukan henki! Mikko on läminy tiensä mun sydämeen.
Mä tsiigasin äsken Venäjä- USA pelin ja ei kyllä kovin hyvältä näytä Leijonien kannalta...Ainakaan meillä ei oo ennakkosuosikin leimaa, joten meillä ei oo mitään hävittävää! 
Sanoinko muuten jo että Mikko on paras ja sen pitäis olla kisois mukana? Mikkoa ei voi hehkuttaa liikaa. MikkoMikkoMikkoMikkoMikkoMikko.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti