torstai 18. heinäkuuta 2013

Michael Kors Multi Function Phone Case






 Mä oon keväästä saakka kytiskelly Stockmannin verkkokaupasta Michael Korsin käynnykkäkotelon ja lompakon yhdistelmää. Nyt sinne on vihdoin tullu se myös vaalean sävyisenä ja pakkohan se oli heti tilata. Mä lähden aika usein kauppaan pelkkä lompakko ja kännykkä mukana ja niitä on aina pitäny kantaa erikseen. Puhelimelle on oma paikkansa lompakon keskellä ja sen molemmille puolille jää tilaa korteille ja käteiselle. Multi Function Phone Case on kuin tehty mulle, kännykkä ja lompakko kulkee nyt samassa kädessä ja helpottaa huomattavasti kauppareissuja! :)
Mitäs pidätte?

6 kommenttia:

  1. Heeei, mulla on tää mustana ja jostain syystä en ikinä käytä. Ajattelin laittaa kirpulle mutta kun pitäis olla niin kova hinta. Paljoko maksoi nyt uutena?

    VastaaPoista
  2. No oho..kattelin vähän..on vähä hinnat tippunut sen jälkeen kun mä oon omani tilannut. Höh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :O Saako kysyä paljonko sä oot joutunu maksamaan?

      Poista
    2. Reilu vuosi sitten piti pulittaa melkein satalappunen!

      Poista
  3. Voi että toi on ihana! Mä oon kattellu kans tollaisia, kun mä en myöskään koskaan jaksais kaupalle raahata koko kassia, mut mun iso Sony ei mahdu noihin muotipussukoihin. Kännykkämerkkiä en suostu vaihtamaan, kun Sony on paras :) Ehkä mun pitää vaan metsästää isompi pussukka ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää laittaa Maikkelille viestiä että suunnitelee vähä isomman, Sonylle sopivan pussukan ;)

      Poista