perjantai 19. heinäkuuta 2013

Viikonloppu

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille! 
Mulla on vielä huominen vapaa. Aamusta meen kampaajalle ja iltapäivästä äitin luo pesemään mattoja. Katotaan mitä kivaa me keksitään vielä illaksi, sillä sunnuntaina pitää vasta iltavuoroon.
Tänään ollaan käyty hakemassa koirille aktivointileluja ja ollaan seurattu niiden touhuamista niiden parissa. Oli kyllä niin hymy korvissa :)
Nyt ajateltiin laittaa takkaan valkea ja rentoutua takkatulen ääressä. Hiillokseen laitetaan varmasti vielä parit takkamakkarat ;) 
Tänään on ollu aamulla ja päivällä niin ankee ja syksynen keli, samoin eilen jajaja...Tää heinäkuu on ollu kyllä niin onneton. Mulla oli toukokuussa se kahden viikon loma, ja se sattui ajottuun justiin sille hellejaksolle. Töissä mulle sanottiinkin että mulla oli varmaan kesän parhaat lomakelit. Nyt kyllä alkaa näyttämään siltä että niin olikin. Ei täs oo paljon helteitä näkyny, kesäkuun hellepäivät pystyy laskeen yhden käden sormilla ja heinäkuussa ei oo ollu yhtään laskettavia hellepäiviä. Mä oon jotenkin jo lakannu odottamastakaan niitä helteitä ja alkanu jo valmistautumaan syksyyn. 
Tänään aamupäivästä kävin kaupoilla, mukaan tarttui vaan orkidea piristämään ankeen kelin aiheuttamaa olotilaa.
Orkidea sopi täydellisesti Living and Roomin kauniiseen ruukkuun.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti