torstai 1. elokuuta 2013

Isi kävi kylässä

Mun isä kävi meillä tiistaina kylässä ja toi tuparilahjan mukanaan.

Lahja oli aivan täydellinen ja tulee tarpeeseen. Meillä on tällä hetkellä meneillään pienimuotonen saunantuunaus, ja uudet tykötarpeet ei olis voinu tulla parempaan saumaan.
Meillä on ennestään jo kiulu ja löylykauha, jotka ollaan saatu kihlalahjaks mutta ne on niin MAUTTOMAT! Siis oikeesti MAUTTOMAT!! Kyllä, voin aivan hyvällä omallatunnolla sanoa jonkun ostamaa lahjaa mauttomaks. Löylykauha jonka varsi on miehen..*piip* ja itse kauhaosa on persposket ei oo ihan mun tyyliä :D Oon jo kauan manaillu että ne lentää roskiin ja niitä ei  varmasti oteta täällä käyttöön, nyt oon vihdoin päässy niistä eroon. Käynnissä olevan tuunauksen myötä saunasta tulee viihtysä paikka, jota on kiva sisustaakkin. Olin hiljaa mielessäni ajatellu sinne jotain tyynyjä ja liinoja. Ilmeisesti isi osaa lukea mun ajatuksia kun oli semmosetki ostanu. Mun iskä on paras!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti