torstai 22. elokuuta 2013

Muutto

Tällä viikolla kauppoihin ilmestyi uusi Muumimuki,tarkalleen ottaen kokonainen sarja, joka korvaa edellisen Seikkailu-sarjan. Uusi Muumisarja on nimeltään Muutto ja väritykseltään TÄYDELLINEN! Ehkä yks kaikkien aikojen kauneimmista Muumikuoseista. Sarjan väritys on just mun makuun; mustaa, valkoista, harmaata ja ripaus pinkkiä :) Sarja sisältää mukin, kulhon, purkkeja ja kannun. Mä en edelleenkään lämpene millekkään muulle Muumille kun mukeille ja kulhoille. Kannu on toki kaunis, mutta en näe sitä meidän käytössä. Mukin ostin eilen ja saattaa olla että sorrun ostamaan vielä kulhonkin. Astiakaapit alkaa vaan olemaan jo aika täynnä ja Muumeja kun ilmestyy jatkuvasti lisää..Tänä vuonna ilmestyy vielä ainakin joulumuki ja mikäli huhut pitävät paikkansa ilmestyy joulumukin lisäksi vielä pari muutakin mukia.




Mikäli lukijoiden joukossa on Muumimukillisia, olisin kiinnostunut kuulemaan mikä on teidän kaikkien aikojen lempparimuki! :)

6 kommenttia:

  1. Muumimukit ovat niin ihania! Meiltäkin löytyy etupäässä mukeja,pari kulhoa olen joskus joistakin poistopisteistä löytänyt.Tämän vuoden talvimukin kanssa tulee myös kulho ja lusikat :) Lempparini taitaa olla mymmelin äiti ja vilijonkka :D tuosta vilijonkka mukista muuten maistuu lämmin kaakao ehkä parhaimmalle
    ps. tuo edellisen postauksen säästäminen on kunnioitettavaa,kunpa itsellänikin olisi itsekuria..
    Ellen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilijonkka on kans yks mun suosikeista, vaikka onkin "vaan" perusmuki. Tällä hetkelläkin juon aamukahvia siitä ;) Se vaan on jotenki niin nätti! Täytyypä kokeilla illalla juoda lämpimät kaakaot siitä :)
      Arvaa että nyt on pari kertaa tehny mieli ottaa rahaa säästöstä ja ostaa jotain aivan muuta..Mutta vielä oon malttanu mieleni :)

      Poista
  2. Ah, tuo uusi muki on niin IHANA! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan! :) Mä en oo malttanu vielä ottaa sitä käyttöön..

      Poista
  3. Mä oon jotenkin syttynyt näihin muumimukeihin tosi myöhässä, ja tällä hetkellä kaapissa taitaa olla yhteensä 5 mukia. Pari viikkoa sitten kävin hakemassa prismasta tän uusimman, koska noi värit! Ekana taisinkin bongata mukin täältä sun blogista. Aikasemmin mun suosikki oli rakkaus-muki, mutta tää kiilas kyllä ohi! Ja nyt tekis mieli sitä kulhoakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon saanu ensimmäisen Muumimukini 90-luvulla, mutta en oo koskaan tykänny siitä. Mun varsinainen Muumivillitys on alkanu ehkä noin viis vuotta sitte. Mutta edelleenkään en menis maksamaan mukista kolmenumeroisia lukuja :)
      Tää Muutto on kyllä niin ihana! En oo malttanu ottaa sitä vielä edes käyttöön. Pian varmaan tuleeko jo tämän talven muki ;)

      Poista