sunnuntai 18. elokuuta 2013

Unelma

Mä oon alottanu säästämään, jotta saisin ostettua itselleni pitkään haaveissa olleen tavaran. Sitä mikä se on en paljasta vielä. Vasta sitten kun pääsen hypistelemään sitä. Mä oon maailman huonoin säästämään, oon aina ollu. Mutta nyt kun on unelma joka maksaa paljon euroja, ja jonka todella kovaa haluan, oon oppinu säästämisen alkeita ;) 
Oon laittanu rahaa sivuun säästönorsuun, joka on tarkoitettu juuri sille unelmalle. En oo ostellu mitään ns. turhaa (vaatteita, kosmetiikkaa, kenkiä) mikä on multa jo todella iso saavutus. Monesti oon surffaillu netissä ja kattellu kaikkea ihanaa, ollu lähellä tilata mutta oon muistutellu itseäni siitä säästönorsusta josta puuttuu vielä euroja unelman toteutumiseen. Tavoitteena olisi että lokakuuhun mennessä olisi rahat kasassa ja pääsisin toteuttamaan unelmani. Toki tässä matkan varrella oon miettiny tarviinko mä todella sitä, ja onko mitään järkeä laittaa siihen rahaa niin paljon. Uskon että puntaroin asiaa vielä tarkasti sitten kun rahat on kasassa. Tämä unelmaa varten säästäminen on oikeestaan aika kivaa, pientä jännitystä ja kutkutusta arkeen :) Kaikkea ei aina tarvi saada heti!

5 kommenttia:

  1. Moikka Maija! Seuraa täysin postaukseen liittymätön kommentti.. ;) Oon ollu tosi kiireinen ja saamaton oman blogini kans ja vasta nyt saan aikaseksi vastata sun joskus aikoja sitte mulle laittamaan kommenttiin.. :D Mutta asiaan! Jos kaipaat villasukkia niin voin toki tekasta sulle semmoset, jos jalan koon ja väritoiveita esität. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voijee, niin maailman mahtavinta! :) Ihanaparasansku! <3
      Mut vähä iski paniikkia hei, miten mä ikinä osaan päättää minkälaiset villasukat mä haluan?!

      Poista
  2. Haha. :D Vinkkaa mulle mun blogiin tai facessa ku tiiät millaset haluat. ;)

    VastaaPoista
  3. Voisikohan Laurilla olla joku pieni haisu siitä, mihin Mauri säästää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Late tietää kyllä varsin hyvin! ;)

      Poista