tiistai 13. elokuuta 2013

Valkaistu makuuhuone

Taloprojektin aikana kuulin äidin suusta monta kertaa että meillä tulee olemaan liian valkosta.. Viime viikonloppuna mun vanhemmat oli meillä saunomassa ja viettämässä iltaa. Kysyin äidiltä että onko vielä sitä mieltä että meillä on liian valkosta. Äiti perui puheensa, ei kuulemma oo liian valkosta. Eniten oli kuulemma "pelänny" minkälainen lattia meille tulee, kun on vaan ollu puhe valkosesta lattiasta. Ainut paikka mikä on lähes kokonaan valkonen on meidän makuuhuone. Makkarissa melkein kaikki muu valkoista paitsi verhot, jotka on hopeanharmaat. Tykkään todella paljon meidän makkarista, siellä on kovin seesteinen ja raikas tunnelma.

2 kommenttia:

  1. Oon jotenkin kammonnut valkoista, tulee liikaa mieleen sairaala :D ja pelkäisin että sotken. Mutta toi makkari näyttää aivan ihanalta koko valkoisena! :)jotenkin tosi rauhallinen tunnelma :)
    -Tuulia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se riippuu niin paljon valkosen sävyistä. Mäkään en tykkää liian vitivalkosesta :) Ja kyllä, mä oon ihan hysteerinen sen sotkemisen kans :D Oon jo paikkamaalaillu meidän seiniä ;)

      Poista