torstai 5. syyskuuta 2013

Jotain aivan huikeeta

Tämä on ensimmäinen jouluaiheinen postaus, ja mut tuntien ei tuu todellakaan olemaan viimeinen ;)
Mä olin hieman pettyny siitä että Antti Tuiskulla ei oo tänä vuonna perinteistä joulukonserttia. Tokenin kylläkin aika nopeesti siitä pettymyksestä kun bongasin tiistaina jotain vielä paljon, paljon mahtavampaa..Liput polttelee jo taskussa ja vielä pitäis malttaa odottaa lähes kolme, siis kolme pitkää kuukautta ennenku pääsee nauttimaan..

Jarkko Ahola, täältä me tullaan äitin kans! Niin huippua! Jos Antin tulkinnat meni jo luihin ja ytimiin, niin saa nähä mitä Jarkko saa aikaan.

2 kommenttia:

  1. Vautsi! Varmasti hieno konsertti. Ja joulujuttuja lukee mielellään, mä rakastan joulua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä luulen kans että tulee olemaan huikeen hieno konsertti, joka taatusti menee ihon alle. Ei varmaan voi välttyä kyyneliltä ;)
      Mä rakastan kans joulu, joulu on ihan parasta aikaa! Onneks ei oo enää kovin pitkä aika :)

      Poista