keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Räps!

Vielä viime kesänä olin vielä sitä mieltä että mä en koskaan tuu laittamaan ripsipidennyksiä, sillä mun mielestä ne ei oo hienot. No, makuasioista ei tunnetusti voi kiistellä, muutaku ehkä itsensä kanssa. Tämän vuoden toukokuussa päätin kuitenkin kokeilla pidennyksiä, sillä tiesin että kesä raksalla tulee olemaan kiireinen ja meikkaamisen jäävän todella vähän aikaa. Puntaroin kauan uskallanko laittaa, mitä mun omille ripsille tapahtuu, sattuuko niiden laittaminen ja miltä ne sitte loppuviimein näyttää. Toin epäluuloni myös esille eräälle ripsiteknikolle, jonka tiesin olevan todella taitava työssään. Sain häneltä kattavat vastaukset pohtimiini kysymyksiin, joten uskalsin loppuviimein kokeilla ripsiä ja...sillä tiellä ollaan edelleenkin! Mä en vois enää kuvitella elämää ilman ripsipidennyksiä. Aamut on huomattavasti helpompia ja nopeampia. Nyt ei oo myöskään sitä ongelmaa että ripsarit olis poskilla aina pyöräilyn jälkeen. Silmät toki vuotaa edelleen pyöräillessä, mutta ei ole ripsiväriä mikä sottais.
Tänään toki oli uutisissa, että eräs kansanedustaja vaatii hallitusta puuttumaan ripsienpidennyksien laillisuuteen, joten kohta varmaan joutuu luopumaan räpsyistä! ;)
Onko ruudun takana muita ripsipidennyksiin hurahtaneita?

Maanantaina kävin huollattamassa ripset, ja tällä kertaa laitettiin vähän lyhyempää ripseä. Lyhyempi osoittautui paljon paremmaksi vaihtoehdoksi ja oon varsin tyytyväinen lopputulokseen.

4 kommenttia:

  1. Mä oon semmonen "en ikinä hanki ripsienpidennyksiä!" ja toistaseks en oo hankkinutkaan :) omat ripset on niin pitkät, että multa on pariin kertaan kysytty, onko ne pidennykset :D mutta hienothan noi sun ripset on, pakko myöntää :) ja helpot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos omat on luonnostaan pitkät niin ei kannata hankkia! :)
      Mulla on luonnostaan lyhyet ja VÄRITTÖMÄT! Ne on niin harmaanvaaleet että ei näy mihinkään :D

      Poista
  2. mulla oli lähellä 2vuotta ripsienpidennykset(ja kaikkea muutakin pidennystä:D ), kunnes aloin odottaa esikoista. Mä en saanu enään silmiä auki, joten menin poistattamaan ne. Ikinä ei oo mikään ottanu niin kipeetä j kirvelly niin lujaa! päänahka tuli vesirakkuloille hiustenpidennyksistä-> en kestänyt odottaa että saisin "oikein" ottein ne pois, joten pakotin miehen leikkaamaan ne pois iltamyöhällä(Voit vaan kuvitella millanen lopputulos!, mutta olo helpotti kuitenkin muutamassa päivässä, luojalle kiitos!!), geelikynnet jouduin repiä pois, koska omat sormet(kyllä, koko sormet!) oli ihan sairaalloisen kipeet, joten ajatuskin niiden viilaamisesta pois kuvotti!

    Siltikin(nyt kun en oo raskaana) ajatus ripsienpidennyksistä on mielessä todella usein. Olis niin ihana laittaa ne. Niin kun sanoit ne on tosi helpot ja luonnolliset, mutta kun ne maksaa!!!? :O Noh.. Ehkä sitten joskus :)

    Sulle sopii kyllä tosi hyvin. En edes hoksannut että sulla on RP kun nähtiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mulla on kans ollu silloin ammattikouluaikoina hiustenpidennykset. Sain ne ilmatteeksi joten halusin kokeilla. FAIL!! Ne on niin puosta! Mä loppuviimein poistin niitä niin että kuumensin sinettejä suoristusraudalla ja nypin pois. Oli niin ihana saada OMAT hiukset takas. Hiustenpidennykset ei todellakaan ollu mun juttu.
      Eikä ollu geelikynnetkään. Häitä varten kävin laittamassa muutama vuosi sitten, mutta ne jäi siihen yhteen ainoaan kertaan, en edes huollattanu niitä. Omat kynnet oli sen jälkeen pitkän aikaa aivan haperot ja huonossa kunnossa. HYI!

      Poista