sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Tommy Hilfiger Gracie

Tämä on postaus epäonnistumisesta ja itsensä pettämisestä. Tämä on postaus huonosta omastatunnosta ja suuresta pettymyksestä itseensä. Tämä on postaus selkärangattomuudesta ja mielen heikkoudesta. 
Tämä postaus on myös omistettu aviomiehelleni joka kuulemma lukee mun blogia että se näkee mitä kaikkea mä oon ostanu. Tämä postaus on omistettu sulle rakas aviomieheni, nyt näet mitä mä oon ostanu! ;)



Mulla on Jet Setien lisäksi vain hopeinen kello. Mun MK on kultasilla somisteilla, joten tarviiko selitellä enempää? ;) Lisäksi kaikki bligbling tulee jo korvista pihalle. Lähdin etsimään yksinkertaista ja korutonta kultasta kelloa, ja kuten huomaatte; mä löysin sen! Hilfigerin Gracie oli juuri sitä mitä mä etsin, joten mun oli pakko vähä lipsua tästä mun säästölinjasta ja pettää lupaus siitä että en osta nyt mitään turhaa. Mut eihän tää oikeestaan oo turha, kyllä jokaisella naisella tulee olla laukkuun mätsäävä kello!
Kellossa on vielä suojakalvo pinnalla, joten näyttää sen vuoksia samealta.
Mitäs pidätte? :)

2 kommenttia:

  1. Ei oo hintansa väärtti. Joskus voi löytyä paljon kaunista paljon edullisemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän tuohon hintaan saisi monta esim. Jet Setin kelloa, mutta mieluummin yksi hyvä kello, kun monta semmosta joiden lukot aukeilee itsekseen :) Joten uskon että tulee olemaan hintansa väärtti :)

      Poista