sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Lauantain tunnelmaa

Eilinen päivä oli varsin rento. Hyvää ruokaa ja kotona oleskelua. Illalla kynttilät ja takka palamaan, lasi punaviiniä ja Gossip Girl pyörimään. 
Mä olin alkuun arka polttamaan takkaa, "mitä jos se syttyy palamaan"? Niin no se kai siinä onkin tarkotuksena että se palaa? ;) Nykyään oon jo melkonen  takkamestari, ja saan sen lähes joka kerta syttymään ilman tuskailua!
Takan ja kynttilöiden polttamisen seurauksena meidän koti oli erittäin lämmin, ja tänään oon saanu hikoilla imurin varressa. Onneks ei laitettu vielä saunaa päälle, niinkun ensi meinattiin. Olis ollu melko tukalat oltavat sen jälkeen .




6 kommenttia:

  1. Sinäkin Gossip Girlin uhri!!

    Ihana koti teilla kyllä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uhri nimenomaan! :D
      Koukkuun jäin piru vie. No, ihanaa ja huoletonta ajanvietettähän se on :)

      Poista
    2. Sitäpä hyvinkin!!
      Just parasta kun saa lapset nukkumaan ja miehen häädettyä tietokoneelle ja itse saa vallata koko soffan ja kattoa pari jaksoa putkella :D
      Ongelma vain on se, että ei meinaa malttaa odottaa että on taas seuraava ilta, että saa jatkaa kattomista :D :D

      Poista
    3. Mä oon saanu mieheniki koukkuun siihen. Kelaa hei, TYTTÖJEN SARJAAN! :D

      Poista