sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Rakkaudesta Jouluun

Mun sisäinen Joulu- minäni nostelee päätään jo kovin ahkeraan. Mä oon fiilistelly viime vuoden Joulu-kuvilla ja kurkkinu jo joulukoristelaatikkoon. Mä en millään jaksais odottaa, että saisin ruveta laittamaan Joulua kotiin. Saattaa olla, että juuri kuuntelin joululaulunkin..Glögikausi on avattu jo alkuviikosta, ja eilen söin ensimmäiset piparit (äidin luona tosin).
Viime vuonna päätin, että ostan uuteen kotiin ison valkoisen joulukuusen. Meillä on tällä hetkellä 160cm korkea, valkoinen sekin. Funtsin 210cm, mutta en sit tiiä onko se liian iso..Täytyy käydä kattomassa.
Mä tuun joka vuosi vaan pöyröömmäks tämän jouluhössötykseni kanssa. Kun mä vaan ajattelenkin viime vuoden joulun aikaa, oikeastaan koko joulukuuta niin mun sydämeen tulee lämmin tunne ja mahassa lentelee perhoset. Tervettä?!  Joulu tule jo!
Onko siellä ruudun toisella puolella muita jouluhössöttäjiä?
Ps. Meinasin lisätä tähän Facebookissaki kiertävän kuvan, jossa joulupukki nätisti pyytää rauhottumaan, sillä on vasta lokakuu. Mutta mä sanoisinki että nyt on JO lokakuu (pian jo marraskuu...), joten voin laittaa joulukuvan, eiks niin?


4 kommenttia:

  1. Joulu <3 glögikausi avattu viikko sitten ja ootan jo kovasti että sais laittaa jouluvaloja!! Ja parasta oli kun ensilumi satoi, mutta harmi että se suli jo :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joulu, ihmisen parasta aikaa! <3
      Ihanaa että siellä ruudun takana on toinen samanhenkinen ihminen :)

      Poista
  2. Yksi jouluhössöttäjä ilmoittautuu! :D itellä on jo esillä kotona kolme TUNNELMAvaloa, enkä malttais odottaa, että saa alkaa laittaan esille muita joulukoristeita :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on yhet TUNNELMAvalot. Kahet seuraavat laitan huomenna ;) Mut eiks marraskuus kehtaa jo alkaa laittaan muutaki? ;) Se on muuten niin lyhyt aika ku ne on esillä, ei niitä enää joulun jälkeen huvita polttaa.

      Poista