sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Valkoinen orkidea

Valkoinen orkidea on mun ehdoton lempikukka. Se on yksinkertaisen kaunis. Koko valkoisen orkidean löytyminen on joskus hankalaa. Tätäkin etsin pitkän aikaa ennenkuin onnisti. Paljon tuli vastaan valkoisia lilalla keskustalla, mutta sellasta en halunnut. Lopulta löysin tämän ihan meidän lähikaupasta. Mä en oo mikään varsinainen viherpeukalo, mutta edellinen orkidea eli hyvin pitkään, toivottavasti tämäkin yksilö elää ;) Tämä ilahduttaa ja kaunistaa tällä hetkellä meidän makuuhuonetta, mutta pelkään että se ei saa sielä tarpeeksi valoa. Voi olla että etsin kukalle paikan olkkarista.
Nyt mä haluaisinkin tietää mikä on sun lempikukka?





6 kommenttia:

  1. Mun lempikukka on ehdottomasti Gerbera. Kaikissa väreissä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gerbera on kaunis! Mun hääkimpussa oli pelkästään sitä :)

      Poista
  2. Munkin lempikukka on gerbera. Hääkimpussani oli puoliksi keltaista gerberaa ja sinistä ruusua :)

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään niin paljon muratista, vaikkei se kyllä kukka olekaan :) Oon omistanut monta ruukkumurattia, mutta aina onnistun ne jotenkin kuihduttamaan... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kummallisia noi kasvit ku ne aina kuihtuu vaikka niitä kuinka hoitais ;)

      Poista