keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Unohtuneet sarvipäät



Aiemmin jo mainitsin mun valloillaan olevasta sarvipää-hysteriasta. Viime perjantaina kävin Plantagenissa kauhomassa korin täyteen joulu-juttuja. Kaikkia en vielä purkanu, siitä syystä että osa tavaroista oli kuusenkoristeita ja vielä tarpeettomia. Pussiin oli kuitenkin unohtunu nämä ihanat posliiniset poron(?) päät. Vielä en tiedä mihin nämä laittaisin, laitanko ne pystyyn vaan johonkin jouluasetelmaan vai sitte kuitenkin joulukuuseen roikkumaan. Mä uskon että päädynpä mä sitte kumpaan tahansa vaihtoehtoon ehtii mun mieli muuttua vielä ainakin kerran tämän joulun aikana :)





3 kommenttia:

  1. Oi, täydellistä! Joulukuuseen!
    Mun tarvii vissiin kans käydä - lohduke, kun en saanu niitä oikeita ja isoja tältä mettäkaudelta.
    Ihanaa Joulunodotusta! <3
    Lego

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuuseen ne päätyikin! :)
      Käy äkkiä hakemassa Plantsusta omat.
      Puss! Ihanaa joulunaikaa teille <3

      Poista
  2. Ja olikin hienot tuolla kuusen kuvassa!
    Kait se on pakko hetki olla vaa'assa ja lähteä kohti porokauppaa, tarvii vähän pallojakin lisää.
    Tää on aika hienoa aikaa!:)

    Lego

    VastaaPoista