tiistai 12. marraskuuta 2013

Valoa pimeyden keskelle

Tämän kaiken pimeyden keskellä oon jo kaivanu jouluvaloja esille. Ilmeisesti en oo ollu yhtään liian aikasessa, sillä naapuriinkin ilmestyi heti seuraavana päivänä tähdet ikkunalle ;)

Edellisenä viikonloppuna tunnelma oli vielä melko maltillinen...
 
...kun taas viime viikonloppuna jo astetta jouluisampi...

Heittäydyin varsin villiksi ja laitoin takan päälle PUNASET Iittalan kivituikut ;)
Ps. Jos joku ihmettelee tuota pahvilaatikkoa ikkunan alla, niin se on Remua varten. Pitäähän pojan nähdä mitä ulkona tapahtuu, varsinkin kun siellä on paljon toisia koiria :)

8 kommenttia:

  1. Oi, en kestä :) olisipa mulla jo lupa laittaa kyntteliköt ikkunaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anna Tuulia mennä vaan, ei siihen lupaa tarvita! ;D

      Poista
  2. Todella kaunis koti :) Mulla odottelis yks tähti ikkunaan ripustamista, kun saisi aikaiseksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)
      Mulla tähdet odottaa edelleen "suoristamista", kenottaa niin ärsyttävästi..Ehkä mä joskus saan sen aikaseksi ;)

      Poista
  3. Sä oot laittanut jo valot! Mulla on vasta verhot... taidan tietää mitä teen ens viikonloppuna, sanoi Jukka sit mitä tahansa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitoin sillä välin ku Jani oli pois kotoa! ;) En kysyny mitään, totesin vaan että HUPS!

      Poista
  4. Teillä on tosi kaunis koti. :) Huomio kiinnittyi heti ensimmäisenä tuohon kauniisti kimaltelevaan tapettiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :)
      Oon kyllä kans todella tyytyväinen tapettiin, vaikka sen oikean löytyminen olikin työn ja tuskan takana, ja siihen väliin mahtuikin jo yksi huti-ostos.

      Poista