sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Valkoiseenkin voi kyllästyä

Mä oon vannoutunu valkoisen ystävä, mutta nyt mun ote alkaa lipsua.. Tänä vuonna kyllästyin täysin meidän valkoseen kuuseen. Oon ihaillu netissä vihreitä ja aitoja kuusia. Voi miten kauniita ne onkaan! Niin paljon upeampia kun valkoiset ja ne tuo lämmintä tunnelmaa joulukotiin. Päätin, että ens jouluna meille tulee aito kuusi, valkoinen saa luvan lähteä!
Äitinkään kuusi ei ole aito, mutta kyllä siinä on paljon enemmän tunnelmaa kun meidän valkoisessa.

Mä en tajua miten me aina jouluna onnistutaan kääntään unirytmi ihan päälaelleen..Täällä on koko loma kukuttu yhteen-kahteen saakka, ja aamulla unta on riittäny yhteentoista. Kamalaa! Mä en koskaan viikonloppusin valvo ja nuku noin myöhälle, mutta aina jouluna onnistutaan tässä. Nyt on loma lopuillaan ja totta puhuen viikko ei kyllä riittäny alkuunkaan. Mutta huomenna paluu arkeen ja töiden pariin, ihanaa kun saa taas arkirytmistä kiinni.

4 kommenttia:

  1. Mä oon kans vihreen kuusen kannalla! :) Kyllä se tuo jotenkin enemmän sitä aidon joulun tunnelmaa, vaikka ihan kauniita ne valkoisetkin on.

    VastaaPoista
  2. Aito kuusi on kyllä sopivin jouluun :) En jaksanut alkaa raahaamaan oikeaa kuusta kerrostaloon, mutta heti kun asutaan rivarissa/omakotitalossa, on kuusen oltava aito! Vanhempien luona aidon kuusen tuoksusta pääsee onneksi nauttimaan.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä odotan jo seuraavaa joulua, että saan laittaa aidon kuusen ;)

      Poista