sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Arjen mittainen tauko

Olin koko viime viikon töissä viimeisessä vuorossa, joten iltoihin ei jäänyt paljon aikaa bloggaamiselle, saati sitten valokuvaamiselle. 
Hain postista H&M:n paketin, joka sisälsi uudet tyynynpäälliset. Halusin kevääksi vähän väriä, ja päädyin vaalean turkoosiin. Näiden lisäksi ajattelin ostaa vielä muutamaan turkoosin Kastehelmen, mutta..
Alkuun mun mielestä tyynyt näytti liian baby-bluelta, mutta nyt kun oon kattellu niitä tovin niin ne on ihan sinitarran väriset ja se ei oo hyvä!
Mua houkuttais tosi kovaa keltainen, oikeen kunnon sitruunankeltanen, mutta mä en millään näe niitä yhdessä noiden harmaiden verhojen kanssa, joten sit pitäis uusia verhotki. Taidan palata tuttuun ja turvalliseen harmaan ja mustan yhdistelmään. Ehkä värit ei oo mun juttu!
Sohvakin on alkanu kyllästyttämään meitä kumpaakin ja ollaankin pohdittu uuden ostamista. Tosin Kela päätti hieman lykätä sohva-projektia, sillä ne päätti muistaa mua ystävänpäivänä opintotukien takaisinperinnällä. Tietää taas miksi käy töissä!





6 kommenttia:

  1. Mikä sohvassa 'tökkii'? Olen juuri tuollaista katsonut... Kiinnostaisi myös kuvat teidän sauna/wc/kylppäri/kodinhoitohuoneesta :) nim. meilletuleeälsbysyksyllä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että siinä tökkii se, kun sitä on kattellu jo niin pitkään. Mä haluaisin valkoisen tai vaaleanharmaan, tai sitte jos se on tumma niin sen pitäis olla ihan musta. Toi meidän oma on tumman harmaa. Kodinhoitohuone meillä on aika karu, se on ihan Älvarin perus kodinhoitohuone, sinne olis tarkotus tehdä vähän tasoa ja hyllyä. Voin kyllä ottaa kuvaa siitä kun vaan saan pyykit viikattua telineeltä ;) Saunasta on kuva tuolla sivupalkissa. Mä voisin tehdä noista tiloista jossain vaiheessa erillisen postauksen.
      Mikä Älvsby teille on tulossa? :) Joko ootte päässy tekemään valintoja? Tsemppiä projektiin, se on jännää aikaa! Ootte tehny hyvän valinnan talopaketin suhteen :)

      Poista
  2. Kiva muutenkin seurata kirjotuksiasi ;) Meille tulee Päivätär, kunhan päästää näistä pyrokratian koukeroista (joudutaan hakemaan poikkeuslupaa jajajaj), mut eiköhän näistä selvitä... Pinnat ilman tapetteja on valittuna, takan valinta 'käsillä', tulikivi vetää hyvin, vai, onko helppo sytyttää?
    Haluaisin myös valkoisen sohvan, mutta meille se on täysin mahdoton, lapsia, koira, kissat, ei kiitos...
    Mitkä keittiön kaapin ovet teillä on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi joo, toi paperisota ja viraston kanssa takkuaminen oli raskasta. Meillä meni rakennuslupa kolmennella kerralla läpi. Sitte massanvaihdossa tuli moka ja talon paikkaa piti siirtää jonkun verran, ei muuta kun poikkeuslupaa menemään. Mulla meinas iskeä välillä jo epätoivo! Tsemppiä noihin!!
      Tulikivi on tosi helppo sytyttää ja vetää kyllä hyvin. Ollaan oltu tyytyväisiä. Poltetaan takkaa ahkerasti. Tammikuun, joka oli aikamoinen pakkaskuu sähkölasku oli 160e.
      Meillä on Ikean keittiönkaapinovet, nehän käy suoraan noihin Älvarin runkoihin.

      Poista
  3. Kiitos tiedoista, onko ne kaapinovet korkeakiiltoiset? Jos niin näkyykö sormenjäljet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on korkeakiiltoiset. Sormenjäljet näkyy kyllä jonkin verran, mutta meillä ei oo edes vetimiä vielä ovissa, kun ei olla päästy oikein yhteisymmärrykseen niistä ;) Joten uskon että sen vuoksi näkyy enempi jälkiä.

      Poista