lauantai 1. helmikuuta 2014

Helmikuun eka

Tammikuu, tuo ainainen kitukuukausi on onneksi lusittu. Tammikuu on mulle yleensä kaikkein "vaikein" kuukausi. Se tuntuu niin uskomattoman pitkältä ja pimeeltä, se on yleensä vaan selviytymistä. Mutta niin vaan taas selvittiin ja saatiin ottaa helmikuu vastaan.
Käytiin tarpomassa koirien kanssa hikinen lenkki auraamattomilla teillä. Vappu ei tykänny yhtään. Laahusti perässä ja hakeutui auton renkaiden tekemille urille kävelemään.
Kotipihaan päästyäni olin aivan hikinen, mutta päätin silti kerätä vielä vähän hyvävaimo-pisteitä ja yllättää töissä olevan aviomiehen tekemällä lumityöt. Kyllä kelpas toisen tulla kotiin ku joku oli tehny jo lumityöt ja padassa porisi Stroganoff. Nyt on kerätty vaimo-pisteitä koko ens viikon edestä!

Muhun iski taas sisustusvimma ja tavarat sai vaihtaa paikkaa. Ihmeen kauan ne saikin olla paikoillaan. Viikonloppukukat jäi hommaamatta, koska Citymarketin tulppaanit oli niin huonoja!
Mä kaipaisin vähän vinkkejä teiltä joilta löytyy kotoa Aallon teräsvati. Mun vati alkaa näyttämään aika...karseelta. Mulla on Iittalalta puhdistusliina juuri kyseiseen tarkoitukseen, mutta tuntuu että se ei riitä tuomaan vadin kiiltoa takaisin. Haluaisinkin tietää millä ja miten te putsaatte vatinne?



6 kommenttia:

  1. Nätti kokoelma Kastehelmi-tuikkuja - mulla on yksi, tahtoisin ostella noita lisääkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Kastehelmet on kyllä ihania. Mä oon ostanu yhen ite, loput oon saanu lahjaksi.
      Kevääks olis kiva ostaa jotkut pirtsakan väriset :)

      Poista
  2. Moi! Mulla on tuo sama vati, ja samat ongelmat. Ei kestä enää katseita lähietäisyydeltä :/ joten jos keksit keinon, vinkkaa ihmeessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vinkkaan kyllä heti jos keksin/kuulen jonkun keinon! :)

      Poista
  3. Juuri äsken kokeilin ihmesientä (miracle sponge) ja puhdistui silmänräpäyksessä. Toimii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh, ja mä oon jo ehtiny myymään vadin pois, kun kyllästyin sen puhtaanapitoon!

      Poista