tiistai 11. maaliskuuta 2014

Muumit vaihtoon?

Meillä on tähän saakka tarjoiltu vieraille kahvit Muumimukeista, mutta sille tuli nyt loppu. Mulla on ruvennu tulemaan Muumit jo korvista pihalle. En oo ostanu Toven Juhla mukia, enkä aiokkaan ostaa. Uusi Muumipappa- muki on kyllä sen verran symppis että sitä pitää harkita, uusi Muumimamma sen sijaan oli iso pettymys. Oon jo monta kertaa miettiny Muumikokoelmani myymistä, mutta taidan kasvattaa muutaman tietyn mukin arvoa kaapissa vielä jokusen vuoden :)
Alkuun mietin valkoista Teemaa kahviastiastoksi, mutta päädyin lopulta ostamaan Anttilasta Anno-sarjan mustavalkoisen astiaston.

4 kommenttia:

  1. Tää on niin ihana sarja! ♥ Oon itse myös miettinyt tätä mut eiköhän meidän Teemat saa vielä kelvata. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä, mutta niin on Teemakin :)

      Poista
  2. Minulla oli aikoinaan neljä ensimmäistä (tai oikeastaan kuusi ensimmäistä, mutta kaksi hajosi jossain vaiheessa) Muumimukia. Ne asustelivat ullakolla monta vuotta, mutta muutama vuosi sitten myin ne huuto.netissä aika mukavalla voitolla. Enpä ole niitä sen jälkeen kaivannut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myin kans muutama vuosi sitten hyvään hintaan yhden Muumimukin, jonka olin saanu lapsena. Ja enpä kyllä minäkään ole jälkeen päin sitä kaivannut :)

      Poista