sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Raikas uutuus Valiolta

Siinä vaiheessa kun sitruunan makuinen Bulgarin jogurtti poistui kauppojen hyllyltä mun maailma romahti. Mä hamstrasin sitä kotiin aina monta purkkia kerralla. Pitkään oon yrittäny etsiä sille korvaavaa tuotetta, mutta huonoin tuloksin. Nyt kokeilin ostaa ProFeelin sitruunarahkan, ja se oli positiivinen yllätys. Raikas sitruunan maku peitti rahkan maun alleen täydellisesti. Ainoa miinus näissä on se, että mä en kertakaikkiaan pysty/jaksa syödä kokonaista purkkia ja sama pätee jokaisen rahkan kohdalla. Mä en tajua miten joku voi vetästä purkillisen maitorahkaa. Mulla puoli purkkiakin tekee jo tiukkaa.
Silti mä salaa toivon että jonain päivänä kaupan hyllyille ilmestyisi taas se keltainen Bulgarian jogurtti...


2 kommenttia:

  1. Ootko kokeillut sitä sitruunan makuista kreikkalaista jogurttia? On muuten hyvää ja samoin se persikan makunen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitin kattoa viime kauppareissulla, mutten löytäny. Täytyy seuraavan kerran käydä muualla kaupassa :)

      Poista