torstai 22. toukokuuta 2014

Elämäni aakkoset

Elämäni aakkoset- postaukset on ollu kivaa luettavaa. Omani on roikkunu luonnoksissa jo pitkään, kun pää on lyöny välillä niin tyhjää. Vihdoinkin sain kaikki aakkoset valmiiksi. Kuvat on vain satunnaisia kuvia koneen kätköistä, en jaksanut alkaa erikseen kuvaamaan postauksen kuvia.

A- Aviomies. Mun elämän supersankari, jolta hoituu homma kun homma. Mihinkään ei tarvita korjaajaa, kun mies hoitaa kaiken. Vastapainoksi hoituu myös ruuanlaitto ja kotityöt. Korjaa niin vaimon auton kuin ballerinatkin. Ihminen jonka taitoa ja tarmoa ihailen suuresti. Ja mikä parasta, jaksaa tämän tuuliviiri-vaimon kaikki oikut!


B- Ben & Jerry. "Ben & Jerry, the only men who truly understand women". Yksinkertaisesti jäätelö omaa luokkaansa, aivan parasta! 
C- Converse. Käy melkeinpä asuun kun asuun. 


D- Duuni. Mä tykkään mun työstä paljon. Mä en ihan heti keksi mitään palkitsevampaa työtä. Ihana mennä aamulla töihin kun vastaan juoksee toista kymmentä lasta ja haluaa halia.
E- Electrolux. Vaikka meidän taloudessa asuukin vain kaksi ihmistä, pyykkiä kertyy uskomaton määrä. Päivääkään en pärjäis ilman pesukonetta.
F- Farkut. Perus arkivaate. Töissä lähes aina jalassa, joskus laiskoina aamuina collegehousut.
G- GHD, muotoilurauta jota ilman en tulisi toimeen!
H- Iskä. Mun isän nimi alkaa H:lla. Vielä 27- vuotiaanakin koen olevani isin tyttö. Isä on aina valmis auttamaan, pyytämättäkin. Isään voi luottaa, isältä saa neuvoja, isä on tärkeä!
I- Ilo. Elämässä pitää olla iloa, asioita ei saa aina ottaa liian vakavasti. Ilo tarttuu. Iloinen ihminen on kaunis sisäisesti ja ulkoisesti.
J- Jauheliha. Löytyy aina kaapista, monipuolinen raaka-aine josta pystyy loihtimaan vaikka mitä.
K- Kääpiöpinserit. Niitä on kolme. Dany kohta 10v, joka otettiin kun asuin vielä äidin kanssa. Nykyään Dany asuu äidin luona. Meidän kotona asuu Remu kohta 8v ja Vappu 3v. Mulle ne ei ole vaan koiria. Ne on niin kovin tärkeitä. Ja taas näin sairaslomalla niiden merkitys korostuu. Kotona on aina jotain seuraa. Ihana mutta niin rasittava rotu <3



L- Laukut. Mä en tiedä milloin musta tuli näin turhamainen. Oon aina sanonu etten pistäis laukkuun "niin ja niin paljon rahaa". Mutta kuinka onkaan käyny? Vuoden sisään kolme "niin ja niin kallista" laukkua. Laukku on mulle asusteista ehkä se tärkein.


M- Melatar. Meidän talomalli on Älvsbytalon Melatar. Meidän oma koti, joka on täynnä rakkautta ja rauhaa. Paikka jossa kaikkein mieluiten oon, paikka jossa tuntee olonsa onnelliseksi.
N- Neulemekot. Miellään vielä raidalliset. Käy arkeen ja juhlaan.
O- Onni. Onnellisuus on tärkeää, se ei ole tavoita vaan elämäntapa. Joskus se tulee hyvin pieneistä asioista, joskus materiasta ja välillä on tilanteita että sen eteen pitää ponnistella. Onni on susta itsestä kiinni, sun valinnoista ja siitä miten sä elät.
P- Pen. Olympus PEN löysi vihdoin tien mun sydämeen. Tykkään kuvaamisesta, ja Olympus on tekee siitä vieläkin kivempaa.
Q- No eihän tästä voi keksiä muuta kun kuu. Täysikuu on usein upea ilmestys. Ei vie multa yöunia.
R- Rakkaus, elämän kantava voima jota jokainen tarvitsee ympärilleen. 
S- Sisarukset. Mulla on isosisko ja isoveli. Kumpikin yhtä tärkeitä ja rakkaita. Nuorena ollaan otettu siskon kanssa kovasti yhteen, ollaan kumpikin niin samanlaisia. Velin kanssa taas ei olla koskaan riidelty, veli on meistä kolmesta se rauhallisin.
T- Tasapaino. Tykkään siitä että asiat elämässä on tasapainossa.
U- Unet. Nukkuminen ei oo yliarvostettua. Meen iltaisin aina aikasin nukkumaan ja puolestaan herään aamulla aikaisin. Virtaa on ihan erilailla kun herää aikasin. Jos herääminen venyy viikonloppuisin yli yhdeksään on koko aamu jotenkin vetelä.
V- Viikonloput. Mä teen arkityötä, joten viikonloppujen merkitys on suuri. Viikonloput on yhteistä vapaa-aikaa oman miehen kanssa. Aikaa puuhastella kotona aamusta iltaan, aikaa lähteä jonnekkin ihan extempore.


W-Water. Vesi. Kaksi litraa päivässä vai miten se meni. 
X- Xylitol. Mulla kulkee purkkapussi aina menossa mukana.
Y- Yksinolo. Ajoittain sitä huomaa tarvitsevansa. Pienikin hetki riittää. Vaikka oonkin seurallinen ihminen niin välillä on mukava olla ihan yksistään omissa oloissa. 
Z- Zalando. Verkkokauppa mistä löytää kaiken kaipaamansa. Kattava valikoima. Ilmainen toimitus ja palautus.
Å-Åbo. Tahtoisin kesällä Turkuun.
Ä- Äiti. No tarviiko tätä sen kummemmin selitellä? Äiti on <3
Ö. Ötökät. Ja tämä ei ole positiivinen aakkonen. Nuo pienet pirulaiset meinaa aina pilata mun kesän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti