tiistai 20. toukokuuta 2014

Minun Ray Banit

Tällä hetkellä omistan kolmet Ray Banit. Ensimmäiset ostin vajaa vuosi sitten ja kahdet muut ovat tulleet tässä ihan lähiaikoina. Ensimmäisiksi Reiskoiksi valitsin turvallisen sävyn, Arista Brownin. Kevättalvella aloin kuitenkin haaveilemaan sinisistä peililinsseistä. Ei mennyt kauaa kun nenän päällä keikkui siniset linssit. Se oli rakkautta ensikokeilulla. Peililinssit meni heittämällä Arista Brownien ohi. Aivan törkeen siistit! Halusin töihin kuitenkin vähän neutraalimmat ja jykevämmät lasit, joten päätin tilata Wayfarerit, joita jo viime kesänä pohdin. Tällä hetkellä Wayfarerit on ollu eniten käytössä ja Jani on lainannu ruskeita Aviatoreita. Täytyy kyllä sanoa että ero Ray Banien ja "markettilasien" välillä on suuri. Janikin sen sanoi heti kun ensimmäisen kerran laittoi mun lasit päähän. Enää ei häikäse!

Ray Ban

Ray Ban Aviator

Aviator

Arista Brown Blue Mirror

Ray Ban blue mirror

Ray Ban Wayfarer

Original Wayfarer




9 kommenttia:

  1. Nuo siniset <3 Voi pimpulat! Ostaisin itsekin, jos vaan raaskisin. Mä olen vain niin kova hävittämään ja rikkomaan, että pakko pysyä noissa halpiksissa. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans ajatellu etten tohdi ostaa kalliita laseja, kun kohtelen niitä niin huonosti. Mutta voin kertoa, että noita tulee kohdeltua kuin kukkaa kämmenellä :D

      Poista
  2. Sama postaus mulla roikkuu luonnoksissa :D Multa löytyy nuo kaikki kolme samaa lasia, mutta Aviatorit vain hopeisilla kehyksillä :D Lisäksi on vielä yhdet kokonaan mustat Aviatorit. Vuorotellaan vähän miehen kanssa mustia ja ruskeita, kätevää kun voidaan pitää niitä molemmat :D Reiskat on kyllä ihan parhaat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! :D Mä jään innolla odottamaan sun postausta! Hahah, miten voi olla, että on vielä samat lasit! :D
      Mustat hopeisilla kehyksillä tai sitte oranssit peililinssit vois olla kans ihan kivat, mutta eiköhän näillä tämän kesän pärjää :)
      On kyllä varsin kätevää kun voi vuorotella miehen kans. Meillä Jani saa koskea ainoastaan ruskeisiin ;)

      Poista
  3. Voi nuo siniset ovat aivan ihanat! Minä tarvitse voimakkuudet arskoihin, niin en uskalla ostaa muuta kuin ajattomia malleja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä kivat! Ei varmaan mee kovin montaa vuotta kun mäkin tarviin voimakkuudet laseihin. Onko niissä minkälainen valikoima?

      Poista
  4. Mulla oli kanssa Reiskat monituisen monta vuotta, ostin ne kun sain ajokortin "paremmiksi" laseiksi ja hyvät ne olikin. Nyt nenällä keikkuu Dubaista ostetut Maui Jimit ja ne menee kyllä heittämällä linssin laadussa Reiskojen ohi. Kokeileppas niitä ja ihastut ;)

    VastaaPoista
  5. Mulla oli kanssa Reiskat monta vuotta, ostin ne aikoinaan kun sain ajokortin "paremmiksi" laseiski ja hyväthän ne olikin. Mutta nyt nenällä keikkuu Dubaista ostetut Maui Jimit ja ne on kyllä vielä paremmat. Kokeile ja ihastu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti Googlettaa ja katsoa valikoima, kiitti vaan aurinkolasikuumeen nostattamisesta ;)

      Poista