keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Naisen mieli

Naisen mieli (ainakin mun) on välillä todella raskas jopa itselleen. Näin kevään tullen muhun on taas iskenyt aivan kohtuuton "mähaluunsitätätäjatota-mania". Todellisuudessa ne mitä tällä hetkellä himoitsen, eivät ole lainkaan tarpeellisia. Mä en tarvitse niitä, mutta kun mä vaan haluan! Mä haluaisin uuden laukun, joko Michael Korsin Selman tai LV:n Speedyn Ebene kuosilla. Haluaisin myös kellon, mutta tarvitsenko sitä juuri NYT? Tämä on niin ärsyttävää. Tänään juttelin ystäväni kanssa samaisesta aiheesta. Ihanaa huomata että en paini asian kanssa yksin, vaikka taisinkin taas tartuttaa laukkukuumeen myös häneen. Nyt ei auta muuta kun laittaa jäitä hattuun ja unohtaa kaikenmoiset turhanpäiväiset haluamiset ;) Välillä on hirveen raskasta olla nainen!
Selma oli mulla lahjatoivelistalla jouluna. Se on vaan niin yksinkertaisen kaunis ja tyylikäs!

4 kommenttia:

  1. Sama se on täälläkin, ihan kaikkea hinkuaisin minäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on vissiin joku ihmeen kevätvillitys päällä :)

      Poista
  2. Täällä kans yks kohtalotoveri;) ja mulla on vielä niin etten kehtaa kertoa kellekään mitä olen taas shoppaillut :D sitten joskus voi sanoa et oon mä tuon ostanut aikoja sitten;) hihhh liekö tuo kevät tekee tämän?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana huomata etten todellakaan oo ainut joka painii tän ongelman kanssa :D
      Tässä ei nyt ihan järki kohtaa tunteita ;)
      Mä oon ennen käyttäny miehelleni tota "tää on jo vanha, en oo vaan käyttäny tätä"-taktiikkaa, mutta enää se ei mee läpi ;)

      Poista