lauantai 3. toukokuuta 2014

Pyyhevimma

"Meille on ilmestyny viimeaikoina paljon uusia pyyhkeitä". Ei oo näköjään aviomieheltä jääny huomaamatta vaimon pyyhevimma. Pyyhkeillä saa paljon aikaan keittiössä ja kylppärissä. Tykkään, että nekin sopii muuhun sisustukseen, eikä oo eri paria muun kodin kanssa. 
Tummat pyyhkeet on paljon käytännöllisempiä kuin vaaleat. Uudet pyyheet on Anttilasta ja H&M:stä. Meillä on ennestään H&M:n kylpypyyhkeitä, jotka on ylittäny kaikki odotukset. Pyyhkeet on jo useamman vuoden vanhoja, mutta ovat edelleen erittäin hyvässä kunnossa. Samaa oon huomannu H&M:n lakanoista, niissä on hinta-laatusuhde kohdillaan.








6 kommenttia:

  1. Piti oikein miettiä, onko meillä hm:n pyyhkeitä tai petivaatteita, eipä taida olla. Asia täytyy kyllä korjata, jos kerran hyviä ovat. Jostain muualtakin luin, että hm:n petivaatteet ovat hyviä. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin kyllä lämpimästi suositella H&M:n petivaatteita. Laadultaan kestäviä ja niillä on niin ihania kuoseja :)

      Poista
  2. Kiva kuulla, enpä olisi meinaan uskonut, että h&m:n pyyhkeet olisivat jotenkin erityisen hyviä! Hemtexin pyyhkeisiin olen ollut tosi pettynyt.. Aika huono imukyky, eivätkä pysy edes kauniin näköisinä.. Kauniita vaaleita tiloja teillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans Hemtexiltä kaks pyyhettä, ja oon niistä ihan samaa mieltä kun sä!

      Poista
  3. H&M pyyhkeet ja petivaatteet on suosikkejani, hinta ja laatu kyllä ovat täyden kympin arvoiset!

    VastaaPoista