torstai 15. toukokuuta 2014

Seitsemän paria rakkautta

Mä oon tullu siihen tuloskeen, että Converseja EI voi olla liikaa. Mä oon täysin rakastunu niihin. Äiti on varmasti ihan hirveen ylpeä tyttärestään..Äiti on aina inhonnu tennareita, lapsena mulla ei oo ollu vissiin ainoitakaan tennareita. Kai mä työstän nyt jotain lapsuusajan traumoja haalimalla itselleni ison kasan Converseja ;)









Ostin mun ensimmäiset Converset pari vuotta sitten ja sen jälkeen niitä on tullu tasaisesti lisää. Viime kesänä tilasin ensimmäiset matalavartiset. Ainoa miinuspuoli noissa matalavartisissa on se, että mulla ne hinkkaa alkuun rakot jalkoihin. Onneks kaapissa on rakkolaastareita ;) Mun ehdottomat lempparit on nuo kokovalkoiset, jotka käy hyvin vähän siistimpään mutta silti rentoon pukeutumiseen. Yhdet Converset oon myyny pois, ostin ne ainoastaan viime vuoden lätkäreissua varten. Vaan nainen voi ostaa kengät yhtä lätkämatsia ajatellen! ;)
Mun mielestä tossa on kyllä selkeesti vielä tyhjä rako punaisille Consseille. Ne aion vielä jossain vaiheessa ostaa, todennäkösesti korkeavartisina.
Nää on niin huiput kengät jalkaan!

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kokoelma on jotenkin salakavalasti lisääntynyt.. ;)

      Poista
  2. Täällä toinen Converse fani, haluaisin valkoiset nahkaiset seuraavaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valkoisia nahkaisia mäkin oon haaveillu, vielä toistaiseksi oon saanu pidettyä itseni kurissa :)

      Poista
  3. Oijoi mikä ihanaakin ihanampi kokoelma sinulla! Kyllä noilla kelpaa tassutella. :) Connet on niin kivat koska ne voi yhdistää asiallisempaan ja rennompaan menoon. Oma Conne-rakkauteni syntyi viime keväänä kun kokeilin niitä ensimmäisen kerran jalkaani. Siihen saakka en ollut ymmärtänyt niiden hehkutusta mutta kun ne kerran jalkaansa sai niin se oli menoa! :) Haaveilen myös matalavartisista ja tuo oli hyvä tieto että ne tekevät aluksi rakot. Osaa sitten varautua. :)
    Oikein ihanaa viikonloppua! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kans kun ne on niin helposti yhdisteltävissä erilaisiin tyyleihin :)
      Mäkään en oo ennen ymmärtäny hehkutusta niiden ympärillä, mutta kuten totesit kun ne kerran jalkaansa laittaa... :)
      Aurinkoista suununtaita! ♥

      Poista
  4. Onpa ihana valikoima. Mä olen yrittänyt etsiä noita kokovalkoisia myös, mutta joka paikassa on mun koko loppu. Onneksi saan ne englannista kun serkku on töissä kenkäkaupasta, tuo mulle kun tulee juhannuksena suomeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kokovalkoset on kyllä ihanat! Hienoa että säkin saat omasi :)

      Poista