sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Vaateliikkeiden aarteet

Viime keväänä löysin Lindexin Holly & Whyte- malliston ansioista. Sen jälkeen oon säännöllisesti käyny katsomassa kyseisen vaateliikkeen tarjontaa. Tänä keväänä se tapahtui taas, nyt mä löysin KappAhlin Hampton Republic 27-malliston ansioista. Aivan ihania vaatteita kummassakin!  Voisin napsia lähes jokaisen omaan vaatehuoneeseen. 
Kummassakin mallistossa on aika saman tyylisiä vaatteita. Raikasta raitaa, klassista sinistä ja rennon tyylikästä.
Onko ruudun takana muita näihin mallistoihin hurahtaneita? :)



13 kommenttia:

  1. Oj! Olen myös täysin hullaantunut tuohon hamptons mallistoon, ihan mielettömän ihania vaatteita/asusteita :)!!

    VastaaPoista
  2. Oj! Olen myös täysin hullaantunut tuohon hamptons mallistoon, mielettömän ihania vaatteita/asusteita :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin täydellisiä, liian täydellisiä! Onneks on kumminkin suht edullisia niin voi haalia itselleen kaiken minkä haluaa ;)

      Poista
  3. Kyllä! Yksi hurahtanut ilmoittautuu :) KappAhliin oli tullut tuota Hamptonia myös lapsille ja meinasin aivan seota :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin vaan kuvitella! Mulla kävis varmasti sama hurahdus, jos mulla olis lapsia! ;) Mä voisin kotiuttaa melkeinpä kaikki HR27-mallistosta.

      Poista
  4. No ihan sama juttu, olen täysin ihastunut mallistoon ja itse asiassa tuosta alimmasta kollaasista löytyy nuo kaikki paidat jo kaapista :D Kiva että bongasin sinut instAsta niin löysin tänne blogiinkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua niin harmittaa toi alemmassa kuvassa oleva HR:n raitaneule. Sovitin sitä, mutta se oli mulle niin lyhyt etten tohtinu ostaa sitä :/ Se on kyllä ihana!

      Poista
  5. Heip!
    Löysin Instan kautta blogiisi ja aivan ihana blogi sinulla! Minäkin olen ihan myyty näihin kumpaaankin mallistoon. Ovat kumpikin niin ajattomia ja raikkaita. :)
    Teidän olkkarin tapetti on muuten aivan ihana! Se muistuttaa ihan Finlaysonin Coronna-kuosia. Meillä on olkkkarin tapetti vaihtumassa joten saakl udella mistä olette tapettinne löytäneet? :)
    Aurinkoista viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!
      Kivan kun löysit tiesi tänne :)
      Nämä mallistot on sellasia, että selaan kyseisten vaateketjujen verkkosivuja viikottain ja katsastan onko tullut uusia vaatteita. Niin täydellisiä!
      Meidän olkkarin tapetti on K-raudasta. Se on Eco Wallpaperin "White light Geometric".
      Mun oli pakko Googlettaa toi Coronna- kuosi kun en yhtään tiennyt miltä se näyttää. Se muistuttaa pelottavan paljon meidän tapettia! :D
      Ihanaa sunnuntain jatkoa :)

      Poista
    2. Kiitos paljon! Täytyy käydä katsomassa josko tuota tapettia olisi meidän K-Raudassa. Olen itse ihan hullantunut Coronnaan niin tuo tapetti kävisi hyvin kuosin kanssa. :)
      Mukavaa sunnuntaita sinnekin! Ai että mä olen ihastunut blogiisi!!

      Poista
    3. Oon kyllä tykänny tosta tapetista kovasti!
      Kiva että viihdyt blogin parissa :)

      Poista
  6. Heeei, bongasin tutut kasvot Heculinan lukijoista. Vitsit kuinka kiva blogi sinulla onkaan! Liityin lukijaksi. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva kuulla että tykkäät! :)
      Tervetuloa lukijaksi <3

      Poista