keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Kananmunapizza

Perjantaina kerroin testaavani kananmunapizzaa, jonka pohjaan tulee siis pelkkää kananmunaa. Olin asian suhteen varsin skeptinen, mutta tykkään kokeilla kaikkea uutta. Perjantainen pizza ei menny ihan putkeen. Pohja kyllä onnistui, mutta juustoa oli aivan liikaa. Halusin kuitenkin koittaa tehdä pizzaa uudestaan "meidän täytteillä". Maanantaina tehtiin uusi pizza ja se oli aivan täydellistä. Siirrytään täysin tuohon kanamunapohjaan. Se on niin helppo ja vaivaton tehdä!


2 kommenttia:

  1. Minulla on edelleen tämä kokeilematta, olen niin hirveän skeptinen maun suhteen. Onko se pohja parempaa kuin oikeassa ptsassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Mä oon myös erittäin skeptinen, ja yllätyin varsin positiivisesti. Pohja ei mun mielestä maistu niin paljon kuin tavallinen pohja, on aika neutraalin makunen. Täytteet tulee paremmin esiin.

      Poista