sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Mikä juhannus?

Torstai-iltana mun kameran SD-kortti meni rikki, joten lähdin pikaisesti vielä Giganttiin sillä ajattelin että en pärjää juhannusta ilman kameraa. Toisin kävi. Mitään juhannusjuttuja en oo kuvannut, kun ei oo ollu kunnon juhannusfiilistä. Mä oon näköjään semmonen ihminen joka ei saa kunnon joulutunnelmaa jos ei ole lunta, enkä kunnon juhannufiilistä jos ei ole lämmin. Viime juhannuksena tein itse perunasalaatin ja sen päälle vielä monet muutkin salaatit, tänä vuonna en tehnyt ainuttakaan. Perjantaina käytiin mun isän luona ja iltasella grillailtiin kotona, lauantaina puolestaan oltiin grillaamassa mun siskon luona. Tämä juhannus meni jotenkin aivan ohi. Nyt vain odotellaan kesäkelien palaamista, että päästään nauttimaan kunnon helteistä kesäloman aikana! Juhannusaattona jouduin vetämään kotona villasukat jalkaan, nice!
Ps. Pihassa on tapahtunu suuria muutoksia, niistä lisää ensi viikolla! :)



2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Todellakin toivotaan, mä niin kaipaan helteitä ja aurinkoa! :/

      Poista