maanantai 23. kesäkuuta 2014

Sauna


Älvsbytalo sauna

Oon jo pitkään luvannut ottaa kuvaa meidän saunasta, mutta se on kohde mihin mun kuvaajan lahjat ei riitä. Saunatila on hämärä, joten siitä on vaikea saada kunnollisia kuvia. Tässä kuitenkin muutama kuva meidän saunasta, jonka seinät ja katto on käsitelty mustaksi ja lauteet kuultovalkoiseksi.
Meillä oli alkuun vähän erimielisyyksiä siitä millaiseksi sauna laitetaan. Mä olisin vetänyt koko saunan mustaksi, mutta mies halusi lauteet eri väriseksi. Oon varsin tyytyväinen lopputulokseen, vaikka ei tehtykään mun pään mukaan.
Mä en oo mikään kovin saunojatyyppi. Lämmitän kyllä saunan usein, mutta sitten viihdyn löylyissä vaan pienen tovin. On sauna silti kiva olla olemassa, kerrostalossa asuessa sitä kaipasi kyllä kovasti.


Mustavalkoinen sauna


Sauna

2 kommenttia:

  1. Hyvännäköinen juuri näin. Mäkin olisin jättänyt lauteet vaaleaksi. Meillä on alkanut lauteet tummua joten tarkoitus on vetää lauteet tummaksi ja jättää seinä vaaleaksi. Saa nähä minkä näköinen tulee..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri tuon tummumisen takia olisin vetänyt lauteetkin mustaksi.
      Oi, laitahan sitten kuvaa teidän muutosprojektista kun se on ajankohtainen!

      Poista