maanantai 14. heinäkuuta 2014

Ensimmäinen oma tomaatti

Vihdoinkin meidän tomaatit alkaa kypsyä. Mä olin jo aivan varma, että ei saada ainuttakaan kypsää tomaattia tänä kesänä. Toisin kävi, onneksi!
Tänään starttasi viimeinen lomaviikko. Viikot on mennyt ihan hurjaa vauhtia eteenpäin. Viimeiselle viikolle onkin sitten jos jonkinlaista ohjelmaa. Viimeinen lomaviikko alkoi kampaajakäynnillä. Viime kerrasta onkin jo hurjat neljä kuukautta. Hiukset oli kyllä jo kipeästi käsittelyn tarpeessa. Juuri kun tein lähtöä kampaajalle, alkoi kauhea ukkosmyrsky. Hirvitti jättää koirat yksin kotiin, mutta onneksi niiden ei tarvinnut kauaa olla, kun mies jo kotiutui töistä. 
Huomenna suuntaan auton nokan kohti Ikeaa, ja matkaseurana on oma äiti. Ostoslista on tehty valmiiksi ja kaikki ylimääräiset houkutukset yritetään välttää. Tarkotus oli alkuun lähteä peräkärryn kanssa, mutta sitten huomasinkin etten osaa peruuttaa sen kanssa ;D
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikiklle!


2 kommenttia:

  1. Oi! Meillä on vielä vihreitä, ehkä ne siitä punastuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne siitä vielä punastuu! :) Mä olin jo ihan varma, että oon onnistunu tappamaan tomaattini, sen verran kauan se pysyi vihreenä :)

      Poista