keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Ikean ostokset osa 1.

Hei vaan!
Ikean reissu on nyt takanapäin. Kotiuduttiin eilen jo viiden aikaan iltapäivällä, mutta väsy oli silti kova, raskas reissu. Tampereelta kun lähdettiin ajamaan, niin vettä tuli kun aisaa, eikä moottoritiellä meinannu nähdä eteenpäin. Menomatka oli paljon hilpeämpi ja puheliaampi, mutta mitä lähemmäs päästiin kotia, sitä hiljasempaa autossa tuli. Äitiä puri Ikeakärpänen, ja uudestaan olis pian päästävä. Rahaa meni enemmän mitä oli tarkotus, mutta niin sielä aina menee. 
Edellisen kerran käytiin Ikealla maaliskuussa, ja jo silloin meinasin ostaa Ekby Gällö/Järpen hyllyn, mutta viime metreillä päätinkin jättää sen kauppaan. Sanniksella oli kuitenkin sama hylly kotona, ja lauantaisen brunssin jälkeen olin varma, että nyt se on saatava meillekkin.
Hyllylevyjen valinta tuotti vaikeuksia. Pohdin mustien, valkoisten ja koivuviilujen välillä. Pääydin valkoisiin. Katsotaan muuttaako hylly jossain vaiheessa väriään, joko hyllylevyjen tai kannattimien osalta. 
Hylly piti tottakai saada heti eilen seinään ja siinä on ollu jo monet eri koristevariaatiot. Uskon, että hylly tulee olemaan ikuisuusprojekti koristeiden osalta. Onneks mä en näe sitä sohvalla istuessa, muuten kaikki mainoskatkot menis hyllyjen järjestämiseen.











13 kommenttia:

  1. Tosi kivan järjestyksen olet siihen heti luonut! Toisaalta se on kivakin, että on joku tuollainen hyllykkö, jota uudistamalla saa aina vähän sisustettua. :) Mulla tosin meinaa jäädä kamppeet aina samalla tavalla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Parilla pienellä jutulla siihen saa ison muutoksen aikaan :)

      Poista
  2. Mun pitäs kans päästä käymään Ikeassa. Nätti hylly, voisin ostaa meillekki :) Tuo pikkunorsu on supersöpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä kiva! En tiedä miksi en ottanu sitä jo maaliskuussa. Nyt tuntuu, että tarvisin näitä pari lisää ;)

      Poista
  3. Just Bueno! Toi hortensian kukka kruunaa kuvan :) Oon havitellu samaista hyllyä tai string pockettia, mutta ne on kaupas vielä. Puss!
    Lego

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun puutarhahortensiat ei oikein tykänny siitä maanantain rankkasateesta, niin piti leikata kukkia ;) Stringiä mäkin alkuun mietin, mutta mä en lämmenny sille niin kovaa kun tälle Ikean "vastaavalle".
      Puss!

      Poista
  4. Kaunis se on. Vaan ihan totta, samaa tekisin varmaan minäkin, järjestäisin uudelleen ja uudelleen ja uudelleen noita jos sen koko ajan näkisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollu yks vuosi joulukuusi niin, että näin sen telkkaria kattoessani ja se oli yhtä tuskaa! :) Kävin jatkuvasti järjestelemässä koristeita.

      Poista
  5. Hyvä valinta. Meillä on samoja hyllyjä 4 kpl :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täytyy saada kans lisää! Tonne meidän kakkosmakkariin tarvisin kaks vieretysten.

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Mä vähän pohdin jos maalais kannattimet mustiksi.. Mutta ei ehkä vielä :)

      Poista