torstai 3. heinäkuuta 2014

Sadepäivän puuhaa

Eilen Vaasassa satoi vettä taivaan täydeltä ihan koko päivän. Niinpä tartuin heti tilaisuuteen ja laitoin miehen kameran taakse. Harjoteltiin vähän asukuvaamista ja yllätyin kun kameran takaa tuli jo ohjeita ja mies kävi siirtelemässä tavaroiden paikkaa mun takana. Melko oppivaista sorttia! Ehkä me pian uskalletaan ottaa ihan kunnon kamera käyttöön. Eilinen päivä meni melkein kokonaisuudessaan visusti sisätiloissa. Tänään ollaankin sitten vastineeksi oltu melkein koko päivä ulkona. Kitkettiin rikkaruohon syreeniaidasta, tehtiin nuotiopaikkaa, nautittiin auringosta ja laitettiin vielä illalla nuotio pystyyn. Laitan huomenna vähän pientä kurkistuskuvaa nuotiopaikasta, joka on vielä keskeneräinen mutta alkaa kuitenkin hahmottumaan jo hyvin.


Pintariipaisuja- blogin Emma vinkkasi kesän helpoimmasta lettikampauksesta. Mä oon itse käyttänyt etuhiuksissa ihan tavallista ranskalaista lettiä, mutta Emman letti oli sen verran kivan näkönen, että päätin kokeilla samaa myös itse. Lopputulos on aivan jotain muuta mitä sen pitäis olla, ei menny ihan putkeen mun kokeilu! ;) Ehkä mä opin sen vielä jonain päivänä!

6 kommenttia:

  1. Söpö letti! Mulla ei ikinä onnistu.. Aina jää jostain töröttämään.. Ja hei, miehestäsi on kehittymässä ihan varteenotettava valokuvaaja! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No yleensä mullakin jää törröttämään jostain tai sitte se pomppaa jossain vaiheessa kiinnityksistään. Välillä käy myös niin että hiukset on jo ihan likaset kun on pitäny yrittää lettiä niin monta kertaa :D
      Kyllä siitä vielä kelpo kuvaaja saadaan! ;)

      Poista
  2. Kaunis kokonaisuus ja hyviä kuvia. Hyvin ne miehet oppii kun vaan opettaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Dahlia!
      Mä sain niin monelta (myös sinulta) vertaistukea tässä asiassa niin oli helppo jatkaa kouluttamista :)

      Poista
  3. Vitsi, että sulla on ihana mies. Mun mies inhoaa kameraa eikä ota kuvia koskaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä aika ihana! :) On se kyllä pariin otteeseen kiroillu ja huokaillu kun joutuu kuvailemaan ;)

      Poista