tiistai 1. heinäkuuta 2014

Terassi

Terassi on nyt toistaiseksi valmis. Toiselle reunalle tulee vielä n. 170cm korkea valkoinen "rima-aita". Sitä on mietitty myös terassin päätyyn, mutta en ole enää varma haluanko siihen mitään näkösuojaa. Terassin eteen tulee nuotiopaikka, joten ehkä on kivempi että terassilta on siihen suora näköyhteys. Terassin käsittely tehdään ensi keväänä, siihen saakka se saa kuivahtaa kunnolla. Ei varmaan tuu yllätyksenä että se käsitellään harmaaksi ;)
Homma ei suinkaan oo vielä tässä, nyt sitten alkaakin terassin sisustaminen. Pakko taas sanoa, että oon niin ylpeä tosta mun omasta arjen sankarista joka on uurastanu pitkiä työtunteja terassin parissa. Mutta onpahan aivan alusta alkaen itse tehty. Kiva kun pihassa on nyt edes joku paikka missä voi viettää aikaa.












8 kommenttia:

  1. Hitsit mutta teidän terassi valmistui superpikavauhtia!! Me ollaan vieläkin alkutekijöissä :)) mutta onneksi kelitkään eivät ole ihan terassilmojen kaltaiset olleet niin ei harmita yhtään ;)
    Ja tosiaan, tuo pohjan valmistuminen on vasta alkua, sitten hän alkaa se sisustaminen!! Kiva nähdä minkälainen tästä teidän terassista tulee kun kaikkinensa valmis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää tuli kyllä ihan supervauhtia valmiiksi, mutta ihmekkös tuo, mies on kyllä tehny ihan täysiä työpäivä sen kanssa. Katotaan missä vaiheessa tehdään se rimoitus, tuleeko jo tämän kesän aikana vai vasta sitten kun saadaan terassi käsiteltyä.
      Toivottavasti saatais pian ne helteet, niin pääsis palvomaan upouudella terassilla :)
      Mä odotan kans innolla kuvia teidän valmiista sundeckistä! :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Me käytiin terassin koosta niin kova vääntö. Mä olin viimeseen asti sitä mieltä että siitä tulee aivan liian pieni, eikä siihen mahdu mitään. Mutta nyt kun se on valmis, niin voin vaan todeta että mies oli taas kerran oikeessa.

      Poista
  3. Siitä tuli kyllä kiva ja tarpeeksi iso:) on sulla kyllä reipas mies!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä niin mahottoman reipas! :)

      Poista
  4. Oi kun kaunis ja taidolla tehty!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Mä oon niin ylpeä tuosta miehestäni :)

      Poista