sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Terassin ruokapöytä

Terassin ruokapöytä on saanut maalin pintaan. Voi että mä oon tyytyväinen, pöytä on ihan meidän näköinen! Jotain pieniä kauneusvirheitä siinä saattaa olla, mutta käsin tehdyssä saakin olla. Mulla kävi jo mielessä, että tekisinkö itse pöytään sopivat penkit, mutta tulin siihen tulokseen että tuolit on paljon mukavammat. Home White Home- blogin Jemina esitteli kauniin terassinsa ja ihastuin heidän ruokapöydän tuoleihin. Tuolit on ihanan  kevyen näköiset ja ne voisi olla kiva vastapaino massiiviselle pöydälle. Ajattelin vielä ensi viikolla tarkistaa Vaasan kesäkalusteita myyvien liikkeiden tarjonnan siinä toivossa että löytäisin kivat valkoiset tuolit. Muussa tapauksessa taidan naputella Ikealle tilauksen, yksien tuolien takia ei jaksaisi lähteä ajamaan Tampereelle.







6 kommenttia:

  1. Ihastelin tätä jo instassakin, siitä tuli tosi hyvännäköinen :) Ja kieltämättä siihen sopisi penkit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö kuule sopiskin, mustalla kannella ja valkosilla jaloilla! Mutta mä luulen että mukavuus vie tässä asiassa voiton. Katotaan... :)

      Poista
  2. Tuli siitä todella kaunis. Minä kannatan mukavuutta penkkien kanssa.

    VastaaPoista