lauantai 27. syyskuuta 2014

Piristystä perjantai-illan myräkkään

Eilen alkas aivan järkyttävä syysmyrsky. Jollakin kierolla tavalla mä ehkä vähän tykkäsin siitä. 
Sain pientä puuhaa perjantai- iltaan kun ovelle koputettiin ja Hannah toi mulle mustat Cotton Ball Lightsit. Ei muuta kun sakset käteen ja hommiin.
Meillä on ennestään jo valkoiset pallovalot, mutta ne ei yksistään istunut mun mielestä tarpeeksi hyvin meidän sisustukseen. Nämä mustat oli se puuttuva piste i:n päälle. Lopputuloksesta laitan kuvia vielä tämän päivän aikana.
Hannahin verkkosivuilla on hyvä valikoima eri värisiä pallovaloja. Lisäksi siellä on muutakin kivaa, esimerkiksi Enjoy- candlesin LED- kynttilöitä. Mä oon kynttilöiden suurkuluttaja, ja oon ajatellu jouluksi hommata muutaman Enjoyn tunnelmaa luomaan.
Hannahin verkkosivuille pääset tästä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti