perjantai 24. lokakuuta 2014

Asiakasilta DOPPissa

Keskiviikkona vietettiin blogikamujen kanssa asiakasiltaa  vaateliike DOPPissa. Liikkeen omistaja Katariina Rewell kertoi meille liikkeestään, sen toimintaperiaatteista ja historiasta. DOPPissa panostetaan asiakaspalveluun. Myyjät eivät seiso tiskin takana ja  odota että voivat vain rahastaa asiakkaan. DOPPin henkilökunta palvelee asiakasta koko myymälässä käynnin ajan. Tuovat uusia vaatteita sovitukseen, antavat ammattitaitoisia pukeutumisvinkkejä ja kertovat rehellisesti mielipiteensä jonkin vaatteen istuvuudesta. Hyvin istuvat, kauniit vaatteet ja tyytyväiset asiakkaat ovat liikeen käyntikortti. Oma ensikosketukseni DOPPiin oli menneenä kesänä. Lähdin etsimään täydellistä, hieman väljää valkoista t-paitaa, ja eteeni tuotiin monta vaihtoehtoa. 
DOPPin henkilökunta tuntee valikoimansa läpikotaisin, mikä on ehdottoman tärkeää täydellisen asiakaspalvelun saavuttamiseksi. Kata kertoi myös, että mikäli vaatekaapissa on jokin vaate, jota ei oikein osaa yhdistää mihinkään ja mitä ei tule käytettyä, kannattaa ottaa vaate mukaan liikkeeseen niin he auttavat kyseisen vaatteen pukemisessa ja stailaamisessa. Ei oo koskaan itellä käyny mielessäkään moinen, varo vaan Kata, kohta mä oon sielä koko vaatekaapin kans! :D
Illan aikana saimme Katalta ja stylisti Katriina Koskiniemi- Väisäseltä vinkkejä pukeutumiseen ja he kertoivat meille syksyn trendeistä. Katriinalta sain kullanarvoisia vinkkejä omaan pukeutumiseeni, mitä piirteitä kannattaa korostaa ja mille kannattaa antaa näkyvyyttä.
Pienen napostelun ja puheenvuorojen jälkeen pääsimme vauhtiin. Sovituskopit täyttyivät vaatteista ja naisista, välillä jaettiin sama sovituskoppi, autettiin toisiamme vetoketjujen kanssa ja ruodittiin toistemme asuja. 
DOPPin valikoimaan kuuluvia vaatemerkkejä ovat mm. Part Two, More&More, Soaked in Luxury ja InWear, sekä uutuutena Edbladin korut, jotka ovat tummumatonta kirurgin terästä.














Kuva: Simone (klik!)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti