keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Kerastase Discipline

Kerroin aiemmin meidän bloggareiden hemmotteluillasta HairHousessa. Illan aikana mulle tehtiin Kerastasen Discipline- hoito ja sain kotiin testattavaksi Disciplinen kotihoitotuotteet. Oon käyttäny tuotteita pian kolme viikkoa, ja rakastun niihin päivä päivältä enemmän. Oon kokeillu monia hiustenhoitotuotteita, ja suurimmasta osasta olen tykännyt. Ainakin alkuun, mutta pidemmällä aikavälillä on tuntunu, että niiden teho ei ole riittänyt.
Disciplinen sampoo on erittäin vaahtoavaa, mikä on mulle aivan ehdottoman tärkeä ominaisuus sampoossa. Lisäksi näissä tuotteissa on mieto ja miellyttävä tuoksu, eikä purkkien ihana vaaleanpunainen värikään ole pahitteeksi.
Pelkän sampoopesun jälkeen hiukset ovat jo silkkiset ja pehmeät, aivan kuin niihin olisi laitettu hoitoaine.
Disciplinen hoitonaamio ei ole liian raskas ja latista hiuksia, vaikka olen käyttänyt sitä jokaisella hiustenpesukerralla tähän saakka. Lisäksi tähän minun tuoteperheeseen kuuluu myös Disciplinen hiusten hallitavuutta ja siloisuutta lisäävä emulsio, joka sisältää lämpösuojan. 
Plussaa vielä tuotteiden riittoisuudesta. Kerastasen tuotteet yleensäkin ovat varsin riittoisia.
Tässä on semmoinen kolmen paketti, jota ei voi hehkuttaa tarpeeksi. Oon ollu näihin niin tyytyväinen, ja tykkään niistä päivä päivältä enemmän. Vihdoin mulla on täydellisen silkkiset, kiiltävät ja terveen näköiset hiukset! Luulen, että mun on hankittava sarjaan kuuluva, naamiota kevyempi poishuuhdeltava hoitoaine.



Sampoo- joka vaahtoaa hyvin ja jättää hiukset jo valmiiksi hoidetun tuntuisiksi
Naamio-  joka ei tunnu liian raskaalta, eikä näin ollen latista hiuksia
Emulsio-  joka siloittaa ja torjuu hiusten kähertymistä. Sisältää lämpösuojan.
Näiden lisäksi tuotesarjaan kuuluu myös jätettävä hoitoaine, sekä tavallinen pois huuhdeltava, naamiota kevyempi hoitoaine.

2 kommenttia:

  1. Kuulostaapa hyviltä tuotteilta. Mistäs noita saa ostaa ja mitä maksaa esim. tuo shampoo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuotteita saa ostettua Kerastasea myyvistä kampaamoista, ja hinta on luultavasti siinä 30e:n kieppeillä :)

      Poista