perjantai 7. marraskuuta 2014

CBL

Täällä on viime aikoina tapahtunut paljon isoja- ja ei niin mukavia asioita, joten blogin kirjoittaminen ei ole kyllä ollut hetkeen mielessä. Tänään aamulla heräsin siihen, että sahalaidat vilkkui silmäkulmissa ja päässä jyskytti. Tämä oli kyllä hyvin odotettavissa. No se siitä.

Mulla alkaa kovasti jo pyörimään kaikki jouluasiat mielessä, ja oon jo monta kertaa käyny hypistelemässä joulukoristelaatikkoa vaatehuoneessa. Muutaman joululaulun oon jo kuunnellu Jarkon levyltä, ihan vaan fiilistelyn vuoksi ;) Tänään siirsin toiset Cotton Ball Lightsit olohuoneen Bestån päälle. Rupesin haaveilemaan muutamasta punaisesta pallosta mustavalkoisten sekaan. Mä oon täysin hurahtanu noihin palloihin, ne on niin monipuoliset ja ajattomat. Niitä ei yhdistä mitenkään liikaa jouluun, vaan ne on enemmänkin ihanat tunnelman luojat. Tykkään olla iltaisin hämärässä tunnelmavalaistuksessa, joten CBL:t on valot juuri mun makuun.






















Omat CBL:t saat tilattua Hannahin verkkosivuilta, joihin pääset TÄSTÄ.
Hannahilla on varsin kattava värivalikoima palloja.

11 kommenttia:

  1. Just kasasin ekat omani, on ne vaan kauniit<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minkä väriset sulta löytyy?
      Kasaaminen on rasittavaa puuhaa, mutta lopputulos on upea ♥

      Poista
  2. Äsköinen kommentti taisi hävitä bittiavaruuteen... Joten otetaan uusiksi. Nuo pallovalot on aivan ihanat, on ollut mielessä hankkia kotiin samanlaiset :) Jouluvalojahan täällä on otettu esille jo muutama viikko sitten, tuovat ihanasti tunnelmaa pimeisiin iltoihin. Joulu on niin nopeasti ohi, että onhan sitä alettava fiilistelemään hyvissä ajoin!

    Kirjoituksen alkuosa sai huolestumaan, toivottavasti kaikki on siellä hyvin! :/

    -Tuulia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pallovalot on kyllä monipuoliset ja ajattomat :)
      Mä oon ehdottomasti samaa mieltä, että joulua on alettava fiilistelemään hyvissä ajoin. Joulu on niin nopeesti ohi, valojen polttaminen joulun jälkeen ei tunnu enää miltään.
      Enää ei oo pitkä! ♥

      Poista
  3. Noi pallot näyttää kyllä sen verran kivoilta että pakkohan nuo on hankkia ;-) Pitääpä lähteä kurkkimaan Hannahin verkkosivuja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti käydä kurkkimassa ja tilata omat! :)

      Poista
  4. Ne on kyllä kauniit, niin tuossa kuin muutenkin!

    VastaaPoista